کد خبر: ۸۱۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

تنظیم پیک نوروزی سال 95 پایه ششم در فارس به اقلید سپرده شد

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش اقلید:تمامی سعی و تلاش خود را درخصوص تهیه بهترین ، شاداب ترین و جذاب ترین پیک نوروزی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛تهیه و تنظیم پیک نوروزی سال 95 با حضور رئیس گروه دوره ی دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس ، شورای برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش اقلید ، کارشناسان ، مدیران مدارس ابتدایی ، آموزگاران و کارگروه تخصصی در اقلید کلید خورد.
رئیس گروه دوره ی دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد : تهیه و تنظیم پیک های نوروزی تمامی پایه های ابتدایی به 7 شهرستان واگذار شده است که از این میان ؛ مدیریت آموزش و پرورش اقلید تهیه و تنظیم پیک نوروزی پایه ی ششم را به عهده گرفته است.
وی لذت بخشی ، فعالیت محور ، هدفمند و جذابیت را از ویژگی های پیک نوروزی دانست و گفت: مطالب بایستی متناسب با جنبه های عقلانی ، اجتماعی و ویژگی های عاطفی دانش آموزان باشد.
وزیری ادامه داد: پیک نوروزی طراحی شده بایستی حداکثر هفته ی اول بهمن ماه 94 آماده چاپ گردد.
وی توجه به آداب و رسوم  های محلی و استانی و فرصت بازی و تفریح دانش آموزان را در اولویت مطالب تهيه و تنظيم پيك ها قرارداد و گفت : جذابیت مطالب ، طرح ها و رنگ ها باید به گونه ای باشد که دانش آموزان را جذب نماید.

محسن ظهیری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش اقلید در گفت وگو با کلیدفارس  ضمن تشکر از اعتماد حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس به مدیریت اقلید بیان کرد: تمامی سعی و تلاش خود را درخصوص تهیه بهترین ، شاداب ترین و جذاب ترین پیک نوروزی خواهیم کرد.


وی افزود: با تشکیل کارگروه تخصصی از مدیران و آموزگاران و طراحان خلاق و پرتلاش درصدد هستیم ؛ پیک نوروزی پایه ی ششم دارای مهارت های علمی ، هویت ملی ، آداب و رسوم ، تقویت مهارت های زندگی ، رویکرد حل مسأله و طرح های جذاب ، شاداب و فعالیت محور باشد وی ادامه داد: پیک نوروزی طراحی شده بایستی حداکثر هفته ی اول بهمن ماه 94 آماده چاپ گردد.


سالاد


نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
الکن
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴
0
خیلی بد بد بود بچه ها لطفا نظر من را ببینید