کد خبر: ۸۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

یک‌ هزار و 980 تذکر به سرویس مدارس در استان فارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس اعلام کرد: امسال در بازدید از سرویس‌های مدارس این استان، به یک‌هزار و 980 مورد درباره رفع نقص تذکر داده شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محسن کلاری بعدازظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: بیشتر مجوزهای صادر شده مربوط به مدارس شهری این استان بوده است.

وی افزود: استان فارس دارای 7 هزار و 500 مدرسه است که 2 هزار و 500 مدرسه آن در شهرها قرار دارد.

این مسئول بابیان اینکه نظارت سازمان دانش‌آموزی بر وضعیت بوفه‌های مدارس تدریجی است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته از تمام مدارس فارس بازدید شد اما در سه ماه تحصیلی نخست سال جاری 30 درصد از مدارس مورد بازدید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی متولی توزیع شیر در مدارس نیز است، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری توزیع  20 میلیون پاکت شیر استرلیزه در مدارس فارس صورت می‌گیرد که تاکنون 4 میلیون پاکت آن بین دانش‌آموزان  چهار ناحیه آموزش‌وپرورش شیراز و شهر مرودشت توزیع شده است.

کلاری همچنین درباره سرویس‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزان گفت: در فارس 105 هزار دانش‌آموز توسط 8 هزار راننده در قالب 32 شرکت حمل‌ونقل ایاب و ذهاب می‌شوند.

وی افزود: امسال در فارس برای نخستین بار نرخ سرویس حمل‌ونقل مدارس را در ابتدای سال مشخص کردیم.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: ما به سرویس‌های مدارس نگاه مدرسه سیار را داریم زیرا حدود 40 دقیقه از وقت دانش‌آموزان در این وسیله می‌گذرد.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت نرخ سرویس مدارس باید در سه قسط صورت گیرد، اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم که در روند عقد قرارداد سرویس مدارس و رفتار رانندگان آن نظارت کامل داشته باشند.

کلاری اعلام کرد: امسال در بازدید از سرویس‌های مدارس این استان، به یک‌هزار و 980 مورد درباره رفع نقص تذکر داده شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در این گفت‌وگو همچنین از برگزاری کنگره ملی دانش‌آموزی در 14 و 15 اسفندماه امسال در شیراز خبر داد.


سالاد


نظرات بینندگان