کد خبر: ۸۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۴

امام‌جمعه پارسیان: مقصر اصلی فتنه 88 را عوامل بیرونی میدانیم

این فتنه ابعاد گسترده‌ای دارد که بدانیم قصد آن‌ها از این اتفاقات چه بوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  عصر مُهـر، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر در جمع فرهنگیان منطقه گله‌دار بیان داشت: انقلاب اسلامی ما در 9 دی بعثت مجددی و دوباره بود، بعثتی که برگرفته و الهام گرفته از بعثت نبی مکرم اسلام بود.

فرمانده سپاه مهر در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: فتنه سال 88 گرچه برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه‌هایی داشت اما برای ما یک نعمت بود و وظیفه ما است که از این داشتن این نعمت‌ها شکر و بازگو کنیم و باید همه‌سال 9 دی بهتر و پرشورتر از سال گذشته برگزار کنیم.

 

سرهنگ قادری بیان داشت: فتنه 88 موجب شد که امت حزب‌الله و مردم با بصیرت ما روزی همانند 9 دی را خلق کنند و گرچه که روز 9 دی تنها یک روز بود در تاریخ انقلاب ما اما انقلابی بود درون انقلاب ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی.

حجت‌الاسلام محمد میرزایی امام‌جمعه پارسیان در ادامه این نشست گفت: دشمنان ما در طول عمر انقلاب اسلامی از هر راهکاری که می‌توانستند استفاده کردند برای ضربه زدن این نظام و انقلاب و از هر وسیله‌ای استفاده کردند و ما مقصر اصلی فتنه 88 را از عوامل بیرونی میدانیم.

امام‌جمعه پارسان ادامه داد: در روزهای ابتدایی آشوب 88 بسیاری از مردم همراهی می‌کردند و بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری خط آشوبگران و اعتراض گران جدا شد، بسیاری متوجه شدند و پشت پرده‌ها مشخص شد که جریانی است که پشت پرده‌های بسیاری دارد و جریان‌هایی همانند جریان آمریکایی، اسرائیلی و فلسطینی پشت پرده این اتفاقات هستند.

وی افزود: در ادامه این عدهٔ کمی که باقی ماندند که آشوبگر شدند و مسجد لولاگر در تهران به آتش کشیدند و بسیاری از بسیجیان را به خاک و خون کشیدند و در ظهر روز عاشورا به ارزش‌ها توهین کردند و سوت و کف زدند و مردم ما مشاهده کردند که دیگر موضوع انتخابات و تقلب نیست.

حجت‌الاسلام میرزایی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: مردم ما آمده‌اند هم برای حفاظت از نظام ولایی خود و برای حفاظت از نظام اهل‌بیتی خود دفاع کنند.

 

این مسئول خاطرنشان ساخت: پشت پرده‌های فتنه سال 88 بسیاری از آن‌ها هنوز گفته و یا آشکارنشده است و این فتنه ابعاد گسترده‌ای دارد که بدانیم قصد آن‌ها از این اتفاقات چه بوده است.

امام‌جمعه پارسیان ادامه داد: دشمن برای براندازی نظام وقت می‌گذارد، سرمایه‌گذاری می‌کند و در هر کجایی که بتوانند ضربه خواهند زد.

میرزایی اظهار داشت: عده‌ای بودند که هم در فتنه 88 از امام دم می‌زدند و هم‌اکنون نیز دم می‌زنند و ابراز خستگی می‌کردند از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و هم‌اکنون نیز عده‌ای از امام دم می‌زنند و درون آن‌ها خسته از آرمان‌های امام هستند.

حجت‌الاسلام میرزایی در بخش دیگری از بیانات خود گفت: 9 دی‌ماه تجربه‌ای شد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ما در 6 سال قبل پایه فتنه را در لجاجت‌های سیاسی دیدیم و خستگی‌هایی که برخی‌ها از امام و آرمان‌های امام دیدند که اسم و رمز این فتنه تقلب بود.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: امروز عده‌ای از آقایان مسئله نظارت بر رهبری را به شکلی مطرح می‌کنند و می‌فرمایند باید نظارت باشد که وقتی با فساد اقتصادی و اجتماعی آن‌ها برخورد می‌کنند آقایان می‌فرمایند که کار قوه قضائیه پدرسوخته‌بازی است.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: این افراد همان‌هایی هستند که هم‌اکنون شورای نظارت بر رهبری را مطرح می‌کنند و همان فتنه است.

پایان پیام/


سالاد


نظرات بینندگان