تیر فتنه گران به سنگ خورد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر، ایوب قاسمی در یاداشتی در خصوص فتنه 88 نوشت: همانطور که از معنی انقلاب کردن تفاسیری چون تغییر نگرش، دیدگاه و قوانین حاکم بر یک کشور برداشت میشود پس اینکه بعد از سقوط نظام دیکتاتوری و وابسته به استکبار پهلوی شاه، شاهد تغییر 180 درجهای مواضع سیاسی و قوانین کشور باشیم عاقلانه به نظر میرسد همانطور که رأی بالای 98 درصدی آری به قوانین جدید اسلامی خود دلیلی منطقی در انقلاب همهجانبه سیاست و فرهنگ و اقتصاد ایران است.
ازآنجاییکه میدانیم خاصیت انقلابهای مردمی که متغیر از
کودتاهای یک جریان برانداز هست ، ریزش افراد وابسته به استکبار است که
مواضعی متفاوت با نگرش سیاسی انقلاب اسلامی دارند.
افراد یا جریاناتی که بعضاً به دلیل غرق شدن حکومت
شاهنشاهی و سیاسیون مزدورش در دریای انقلاب مردم مجبور به سوارشدن بر کشتی
انقلاب شدند تا از غرق شدن مصون بمانند تا در زمان مشخص و پس از یارگیری از
بین سیاسیون انقلابی منفعل و افراد خسته شده از انقلاب و با حمایت سران
استکبار شروع به سوراخ کردن کشتی انقلاب کنند
نمونه بارز این افراد میتوان به شخصیتهایی نظیر بازرگان و بنیصدر در اوایل انقلاب اشاره کرد که خیلی زود از گردونه مدیریت سیاسی کشور خارج شدند
این روند که با ریزش شخصیتهایی چون منتظری ادامه یافت بالاخره با نافرمانی مدنی سیاسیونی چون موسوی، کروبی و خاتمی در سال 88 کامل شد
فتنهای که در مقایسه با فتنه دیگر چون سال 60 و 78 خطرناکتر بود که نظام اسلامی را تا پرتگاه سیاسی برد و منجر به دوقطبی شدن جامعه گردید گرچه خطبههای تاریخی امام مسلمین در سال 88 پنجه بر چهره زشت نفاق کشید و ماسک اعتماد ساز سران فتنه را برداشت و مردم در همان هفته نخست راه خود را از جریان انقلاب مخملی جدا کردند.
پس از جدایی مردم از جنبش سبز و خوردن تیر فتنه گران به سنگ، سران فتنه به این بیان خاتمی که ما نیاز به شوک خارجی داریم جامه عمل پوشاندند و اجازه ورود منافقین و سلطنتطلبها و همچنین حمایت همهجانبه بنیاد سرس و ام آی سیکس و از همه مهمتر سران استکبار به دخالت در امور داخلی داده شد.
تا جایی که در هر مناسبتی از روز قدس گرفته تا روز دانشجو در مدت هشت ماه جریانی هزارنفری به هتاکی نظام و ضرب و شتم مردم پرداختند.
شاید به نظر برسد که نظام توان مقابله با این اغتشاشگران را نداشت خیر، نظام با سعهصدر و ضمن اعتقاد به اصل جذب حداکثری سعی در روشن شدن بعضی فریبخوردگان را داشت ولی متأسفانه انگار سران و جمع قلیلی از سیاه لشکران فتنه قصد بازگشت نداشتند.
در کشوری که مردمش انقلاب کردهاند انتظار میرود خود مردم طومار فتنه را بپیچند کما اینکه پس از هتاکی فتنه گران در روز عاشورا و حمله به عزاداران حسینی و سوت و هلهله به نیابت از یزیدیان زمان، مردم با خروشی آتشین در سرمای دی، روزی بینظیر از نوع انقلاب 57 و دفاع مقدس را به نام 9 دی رقم زدند تا در تاریخ سیاسی ایران به نام روز بصیرت و بیعت با ولایت ثبت شود.
دی را باید روز نمایان شدن چهره نفاق سیاسی نامید، نفاقی که بیش از 37 سال در ایران بر سر قدرت بود و نفاقی از نوع بنیصدر که رهبری نظام همچون امام از آن مطلع بودند اما به دلیل انتخاب مردم سکوت کرده بودند.
پس ازآنجاییکه جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است، 9 دی را باید سیلی مردم ولایی ایران فارغ از هر سلیقه سیاسی بر صورت بزککرده نفاق انقلابینما که اصل انقلاب را نشانه رفته بودند نام برد.