کد خبر: ۸۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

فعالین دانشجویی کازرون:سران فتنه سر در آخور دشمن داشتند

میزگرد دانشجویی پیرامون چرایی فتنه 88 و شکل گیری حماسه عظیم 9 دی با حضور فعالان دانشجویی کازرون برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، میزگرد دانشجویی پیرامون چرایی فتنه 88 و شکل گیری حماسه عظیم 9 دی با حضور فعالان دانشجویی کازرون برگزار شد.

سعید زارع خفری مردم ایران را ملتی همیشه در صحنه و پیرو ولایت فقیه معرفی کرد و اظهارداشت: شش سال از یوم ا... 9 دی 88 می گذرد و روز به روز عظمت این بصیرت مردمی بیشتر نمایان می شود، بصیرتی که شاید نظیر آن  را در طول این انقلاب ندیده باشیم.

9 دی- بسیج دانشجویی کازرون

این فعال دانشجویی با یادآوری خیانت های فتنه گران و صحنه گردانان حوادث سال 88 روشن شدن تمامی ابعاد خیانت های سران فتنه به ملت ایران را خواستار شد و بیان داشت: اسناد و شواهدی رونمایی شده است که پیچیدگی فتنه را نمایان می کند و مشخص می کند سران فتنه سر در آخور دشمن داشتند و این فتنه عظیم توسط مثلث شوم آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی مدیریت می شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها دیگر نامی از فتنه گران در میان مردم نیست چراکه در طول این مدت هر روز حقیر تر و ذلیل تر شده اند و برای عموم مردم هم به عنوان عروسک های خیمه شب بازی دشمن شناخته می شوند.

مهدی شهیدان حوادث سال 88 را فتنه ای عظیم خواند و  اظهارداشت: این فتنه قادر بود هر نظامی را به سراشیبی سقوط بکشاند اما با درایت رهبری نظام و هوشیاری ملت، استکبار جهانی و مهره های داخلی آن متوجه شدند که جمهوری اسلامی همچون گرجستان و برخی نظام های دیگر نیست که با چند میلیون دلار دچار فروپاشی شود.

9 دی- بسیج دانشجویی کازرون

این فعال دانشجویی با اشاره به سخنان برخی فتنه گران تاکید کرد: برخی خودشان از ادامه راه خسته شده اند ولی اصرار دارند وانمود کنند که «انقلاب» تمام شد، نه خیر، انقلاب سر زنده تر و پر نفوذ تر از گذشته در حال طی طریق به سمت تحقق آرمان های امام و رهبری است و هیچ کس نمی تواند در مقابل این موج عظیم و خروشان ایستادگی کند.

وی در پایان عنوان کرد: 9 دی ماه سال 88 گوشه ای از قدرت اقیانوس بیکران عشاق انقلاب اسلامی خروشیدن گرفت و فتنه گران را به زمین مذلت و خواری کوفت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شکل گیری حماسه 9 دی را نقطه قوت جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب خطاب به رسانه های غربی اظهارداشت: این نادان ها (رسانه های غربی) نفهمیدند چه گفتند! نه دی را یک حرکت دولتی و سازمان دهی شده توسط نظام معرفی کردند در صورتی که اگر اینطور هم باشد قدرت جمهوری اسلامی را نشان می دهد که میلیون ها انسان را به سادگی در حمایت از خود به میدان می آورد.

 

محمد هادی صحرابان تاریخ اسلام و انقلاب را پر از ریزش ها و رویش هایی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی روزی در جمهوری اسلامی مسئولیت داشتند و از آن ها به بزرگی و احترام یاد می شد چون زمانی نقش مثبتی در انقلاب ایفا می کردند و یار امام و رهبری محسوب می شدند اما ملاک حال فعلی افراد است.

9 دی- بسیج دانشجویی کازرون

وی با اشاره به مقام زبیر بن عوام نزد رسول الله و اهل بیت(ع) یادآور شد: حضرت زهرا علیها ‌السلام خطاب به حضرت علی علیه‌السلام عرضه داشت؛ «علی‌جان اگر محذور داری و نمی‌توانی وصیتم را عملی کنی بگو تا به زبیر وصیت کنم!!!» یا حضرت امیرالمومنین(ع) می فرمایند: «ما زال الزبیر رجلا منا اهل البیت» اما همین زبیر علیه امیر مومنان شمشیر به دست می گیرد و در آخر با آن وضع از دنیا می رود لذا باید مراقب حفره های دنیا بود چون انسان را به نیستی می کشاند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون شناخت دشمن و تشخیص راه درست در فضای غبار آلود فتنه را دشوار خواند و بیان داشت: فتنه به این جهت فتنه نامیده می شود که انسان ها و حتی مومنین را دچار سردرگمی می کند و حق و باطل در هم آمیخته می شود تا جایی که خیلی ها دچار انحراف و تباهی می شوند.

خواهر میرزایی درد ادامه بیان داشت: بله، قطعا دشمن دست برنخواهد داشت و هربار به شیوه ی جدیدی دست به کار خواهد شد و این حاصل سال ها کار وبرنامه ریزی و اتاق فکرهای فراوان است و همین جاست که بصیرت معنا پیدا می کند.

وی در پایان تاکید کرد: بصیر کسی است که با خط سیر حوادث گوناگون تاریخی آشناست و مقصد و مقصود را می شناسد.

9 دی- بسیج دانشجویی کازرون

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به نمونه هایی از حصر در زمان رسول الله(ص) و حضرت علی(ع) این اقدام را کمترین مجازات سران فتنه دانست و تصریح کرد: در زمان حیات پیامبر(ص) سه نفر از رفتن به جنگ تبوک خودداری کردند و حضرت پس از بازگشت به مدینه این سه نفر را علی رغم عذرخواهی تا مدتی در حصر اجتماعی قرار دادند تا جایی که خانواده های این سه نفر از با آن ها قطع رابطه کردند و یا بعد از جنگ جمل حضرت علی دستور حصر عایشه در مدینه را صادر کردند.


سالاد

نظرات بینندگان