کد خبر: ۸۲۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

«شیرازه» از دولت تدبیر و امید هم مجوز گرفت/ دفاع جانانه از اصول انقلاب مرام ما است

سید هادی ساجدی تاکید کرد: خط و مشی سایت تحلیلی خبری شیرازه به عنوان یک رسانه ارزشی و انقلابی همانی است که تاکنون انجام داده و نتیجه آن 45 روز فیلتر شدن در دولت قبل و فشارهای سنگین سیاسی موجود است.
پایگاه تحلیلی - خبری شیرازه در ششمین سال فعالیت خود پس از طی مراحل قانونی جدیدی که دولت یازدهم برای صدور مجوز رسانه ها قرار داده بود، مجوز رسمی فعالیت را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید گرفت.

گرچه شیرازه به عنوان قدیمی ترین رسانه مجازی در استان فارس در 18 دی ماه سال 91 و در دولت قبل ثبت شده بود و با شماره مجوز 7399932103 فعالیت می کرد، اما پس از استقرار دولت یازدهم و تغییر در فرایند اخذ مجوزها، نسبت به انجام روند اداری اقدام و پس از دو سال انتظار مجوز انتشار پایگاه خبری شیرازه فارس به شماره 76301 به مدیر مسئولی «سید هادی ساجدی» و سردبیری «محمدحسین برجی» صادر شد.

سید هادی ساجدی مدیرمسئول سایت شیرازه درباره خط و مشی و نحوه ادامه فعالیت این پایگاه تحلیلی خبری گفت: قضاوت نهایی در خصوص عملکرد یک رسانه از سوی مردم و نخبگان جامعه صورت می‌گیرد؛ اما خط و مشی سایت تحلیلی خبری شیرازه به عنوان یک رسانه ارزشی و انقلابی همانی است که تاکنون انجام داده و نتیجه آن 45 روز فیلتر شدن در دولت قبل و فشارهای سنگین سیاسی موجود است. وی تصریح کرد این برای ما معیار است چرا که رهبرانقلاب می فرمایند: «اگر دیدی یک جناح دارد از تو انتقاد میکند و جناح دیگری دارد تعریف میکند، بدان به یک سمت وابسته شده‌ای، اما وقتی همه دارند شما را میزنند، این یعنی استقلال و من همین را میپسندم، یعنی دفاع جانانه از اصول انقلاب، بدون رودربایستی از کسی».

وی افزود: البته ما هم مثل سایر رسانه ها از نقص و ضعف بی‌بهره نیستیم. مهم مسیر رو به جلو، جناحی نشدن، مردمی بودن، ماندن و پافشاری بر اصول همراه با پیشرفت‌های فنی است که شیرازه سعی‌ اش بر این است که این‌ گونه باشد.

مدیرمسئول سایت شیرازه تاکید کرد: به اذعان موافقان و مخالفان و به شهادت آمار و ارقام شیرازه جریان سازترین و پرمخاطب ترین رسانه استان محسوب می شود که این مهم جز با پافشاری بر مرام و روش انقلابی و البته فضل الهی به دست نیامده است.

ساجدی تصریح کرد: مجموعه تحریریه این پایگاه اینترنتی بنا به رسالتی که دارند کار خود را با قدرت و انرژی بیشتری نسبت به گذشته ادامه می دهند.

ارسال شماره ثبت رسانه ها به سامانه پیام کوتاه 500020202 و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی e-rasaneh.ir راه های اطلاع از کم و کیف مجوز رسانه ها است.

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عقیل
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴
0
مبارک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴
0
ای ول