کد خبر: ۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

اعدام شیخ نمر باقر النمر «توطئه ای آمریکایی- صهیونیستی» است

قزل سفلی گفت: قطعا اعدام شیخ نمر توطئه ای از پیش تعیین شده به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم است که این بار به دست ال سعود انجام شد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، اسماعیل قزل سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان گفت: اعدام شیخ نمر باعث شد که مظلومیت شیعه در جهان یک بار دیگر نمایان شود.

وی با اشاره به اینکه اعدام شیخ نمر باقر النمر پرچم داری مظلومیت شیعه را به دنبال دارد، افزود: خون شیخ نمرها ثابت خواهد کرد این راه راستی که شیعه و سنی زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در پیش گرفته اند در دنیا بیش از گذشته گسترش خواهد یافت.

قزل سفلی با تاکید بر اینکه مسلمانان چه شیعه و چه سنی نباید در برابر این جنایت سنگین آل سعود سکوت کنند، گفت: قطعا این یک توطئه از پیش تعیین شده به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم است که این بار به دست آل سعود انجام شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دشمنان با این اقدام، قصد حساسیت سنجی مسلمانان را دارند، خاطر نشان نمود: اگر مسلمانان در برابر این جنایت ساکت باشند قربانی دوم شیخ زکزاکی خواهد بود.
 
وی با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان، افزود: اقدامات شیخ نمر و شیخ زکزاکی همیشه در تارک تاریخ اسلام زنده خواهد ماند و این خون ریخته شده باعث نمایان شدن بیش از پیش حقانیت  مسلمانان در جهان خواهد شد.

قزل سفلی افزود: حداقل کاری که از دولت جمهوری اسلامی می خواهیم اخراج سفیر عربستان از ایران و فراخواندن سفیر ایران از عربستان است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس در پایان صحبت هایش گفت: مسلمانان نباید سکوت کنند، تا فریاد شیخ نمرها در جامعه بین المللی جاری شود تا همه بدانند هیچ توطئه، قدرت و سناریوی از پیش تعیین شده ای نمی تواند جلوی گسترش اسلام ناب محمدی(ص) را بگیرد.
نظرات بینندگان