کد خبر: ۸۲۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴

استاندار فارس بار دیگر از نحوه پیشرفت آزاد راه شیراز-اصفهان انتقاد کرد

محمد علي افشاني در جلسه هماهنگي آزادراه شيراز- اصفهان برای دومین بار در چند ماه اخیر از نحوه پیشرفت این پروژه انتقاد کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، مهندس سيد محمد علي افشاني در جلسه هماهنگي آزادراه شيراز- اصفهان با بيان اين كه پروژه آزادراه شيراز – اصفهان با طول 220 كيلومتر، حدود 130 كيلومتر مسير را كوتاه تر مي كند، اظهار داشت: به منظور تسريع در اجراي اين پروژه كه مورد تاكيد رئيس جمهوري در سفر به استان فارس بوده است، جلساتي با معاون اول رياست جمهوري، وزير راه و شهرسازي، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و وزير دفاع به عنوان سرمايه گذار اين پروژه برگزار شده و واگذاري بخشي از اين پروژه به سرمايه گذاران ديگر مورد توجه قرار گرفته است.

وي با اشاره به اين كه پروژه آزادراه شيراز – اصفهان، اقتصادي ترين پروژه آزادراهي كشور محسوب مي شود، افزود: وجود فضاهاي بسيار مناسب گردشگري و ترافيك فراوان استان پهناور فارس به سمت مركز كشور، ساخت اين پروژه را اقتصادي و توجيه پذير كرده است كه اميدواريم با توجه به رايزني هاي صورت گرفته در لايحه بودجه سال95 مورد توجه ويژه اي قرار بگيرد.

استاندار فارس با تاكيد بر اين كه بر اساس بازديدهاي صورت گرفته، سرعت و ميزان پيشرفت پروژه آزادراه شيراز-  اصفهان از برنامه تعيين شده عقب تر است، گفت: با توجه به سخنراني رئيس جمهوري در حرم شاهچراغ(ع) و تاكيد ايشان بر تسريع در اجراي آزادراه شيراز – اصفهان، بايد تلاش كنيم اين پروژه در موعد مقرر به بهره برداري برسد.

مهندس افشاني با بيان اين كه برآورد اوليه براي اجراي اين پروژه يك هزار و 700 ميليارد تومان تعيين شده است و تاكنون نيز 400 ميليارد تومان هزينه صورت گرفته است، تصريح كرد: ميزان پيشرفت اين پروژه هم اكنون حدود 30 درصد است كه اميدواريم با تامين اعتبار لازم در موعد مقرر در سال 97 به بهره برداري برسد.

چند ماه پیش نیز افشانی استاندار فارس و ایت الله ایمانی امام جمعه شیراز از کند بودن پیشرفت این پروژه انتقاد کرده بودند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴
0
پیمانکاران این پروژ ه با خرید کالا و خدمات از کسبه ایزدخواست و عدم پرداخت بدهی و حق و حقوق کارگران و کسبه و کامیونداران آنها را ورشکست و به خاک سیاه نشانده اند با چه قیمتی می خواهید آبادانی کنید ،با خانه خراب کردن ملت بدبخت و بیچاره ؟