کد خبر: ۸۲۱۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
دکتر باباجعفری در پاسخ به شیرازه:

پیمانکاری که از کارمندان علوم پزشکی شیراز کلاهبرداری کرده بود در زندان به سر می برد/ منتظر رای دادگاه هستیم

باباجعفری گفت: با قاطعیت پیگیر پرونده و احیای حقوق کارمندان علوم پزشکی هستیم و تمام مستندات را به دادگاه تحویل داده ایم.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، چند سالی است برخی پیمانکاران فرصت طلب به دلیل ضعف در قانون یا لابی با مدیران، از نمد مردم برای خود کلاه می بافند و با بزک کردن وعده های خوش آب و رنگ، کلاه مردم را نیز برمی دارند.

شهریور ماه امسال مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکیاز یک کلاهبرداری از کارمندان این دانشگاه خبر داد.

دکتر باباجعفری در گفتگو با شیرازه گفت: در سال 1392 حدود 370 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یک نفر پیمانکار برای خرید خانه در مجموعه پارمیس پارمیدا قرارداد بستند که هریک با امضای قرارداد دو طرفه مبلغی بین 40 تا 60 میلیون تومان براساس متراژ خانه پرداخت کرده‌اند.
وی افزود: پیمانکار تعهد داده بود که با گرفتن مبلغی وام به ازای هر نفر ساختمان و آپارتمان‌ها را تکمیل کند، گفت: پیمانکار برای دریافت وام باید مبلغی را سپرده‌گذاری می‌کرد و مقدمات گرفتن وام را انجام می‌داد اما متاسفانه این اقدامات را انجام نداده و امکان دادن وام به وی از سوی بانک فراهم نیست.

دکتر باباجعفری تصریح کرد: در مقطعی متوجه شدیم که پیمانکار ساخت و ساز را متوقف کرده و پس از دادن چند اخطار به دلیل عمل نکردن به تعهدات داده شده از وی به دادگاه شکایت کردیم.
ین مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دانشگاه برای استیفای حق پرسنل خود اقدام به گرفتن وکیل برای آنان کرده است، گفت: حدود 300نفر از اعضاء تشکیل پرونده و وکالت داده‌اند تا شکایت آنان پیگیری و بررسی شود.

وی تاکید کرد: افرادی که قراداد بسته‌اند مال‌باخته نیستند زیرا به اندازه پولی که داده‌اند، زمین نزد دادگاه وثیقه است اما در نهایت دادگاه باید تصمیم بگیرد که چه برخوردی با این متخلف انجام و چگونه حق افراد به آنان بازگردانده شود.

بعد از گذشت 4 ماه از این گفتگو، یکی سایت های اصلاح طلب در مطلبی « 20 میلیارد پول پرسنل علوم پزشکی شیراز کجاست»؟ ضمن روایت این ماجرا، به نوعی همه کاسه کوزه ها را سر مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز خراب کرد تا این گونه القا کند، مدیران این دانشگاه، این مبلغ پول را حیف و میل کردند.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به این موضوع در گفتگو با شیرازه، با اشاره به نقض تعهد پیمانکار مجموعه پارمیس و پارمیدا و شکایت دانشگاه از وی گفت: با قاطعیت پیگیر پرونده و احیای حقوق کارمندان دانشگاه علوم پزشکی هستیم و تمام مدارک و مستندات خواسته شده را به دادگاه تحویل داده ایم.

دکتر سیاوش باباجعفری با بیان اینکه متهمین پرونده دو نفر هستند و اکنون در زندان به سر می برند، گفت: تاکنون چندین جلسه دادگاه برگزار شده و وکیل و نماینده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیز درتمام جلسات شرکت می کنند و منتظر هستیم هرچه سریع تر پرونده مراحل قانونی را طی کند و حکم دادگاه صادر شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عضو فعال
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
0
با سلام
خیلی جالب است که بعد از ارائه مستندات مستدل و محکم در سایت های دیگر باز هم همان حرف های تکراری!!
آیا این حرفها مال و امید را به من بعنوان یک فرد مالباخته برمی گرداند؟؟؟ چه کسی رسیدگی خواهد کرد!!! من بعد 25 سال کار آیا باید تمام دارایی خود را از دست دهم!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
0
شیرازه جان اینقدر در جمایت کورکورانه از دکتر ایمانیه عجول هستی که دکتر بابا جعفری را هنوز رئیس حوزه ی ریاست دانشگاه می دانی، به جای حمایت کورکورانه حق و انصاف را در پیش بگیرید. لحظه ای خودت را جای من بگذار که تمام زندگی ام را سر این پروژه از دست دادم
مالباخته
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
0
واقعا با این حرفها به چه کسی دروغ میگویند؟
به خودشان یا به خدا؟!!
خداوند از سر همه کسانی که با سهل انگاری زندگی 400 نفر را نابود کردند و هنوز هم خودشان را تسهیل کننده میدانند نگذرد.