کد خبر: ۸۲۱۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۴
نتیجه بررسی هیئت های اجرایی انتخابات در فارس اعلام شد

هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شیراز، صلاحیت 90 درصد داوطلبان را تایید کرد/ از 645 داوطلب انتخابات در فارس 604 نفر تایید شدند!/ پژوهش: فله ای تایید نکردیم

از مجموع ۶۴۵ داوطلب فقط صلاحیت ۴۱ نفر احراز نشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه به نقل از خبرگزاری مهر، صلاحيت ۸ درصد از ۲۸۴ نفر ثبت نام شده براي حضور در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان شيراز از جانب هيات اجرايي احراز نشد.

 صلاحیت 90 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در شیراز تایید شد
در پايان زمان مشخص شده براي تاييد صلاحيت نامزدهاي حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه شيراز از ۲۸۴ نفر ثبت نام شده ۸ درصد توسط هيئت اجرايي رد صلاحيت شدند.

در كل حدود دو درصد انصراف دادند و ۹۰ درصد تاييد صلاحيت شدند.

در ميان هشت درصد احراز صلاحيت نشده هيچ چهره شاخصي وجود ندارد.

از مجموع ۶۴۵ داوطلب فقط صلاحیت ۴۱ نفر احراز نشد

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: از مجموع ۶۴۵ داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه استان فارس صلاحیت ۴۱ نفر احراز نشد.

هادی پژوهش جهرمی دوشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران تأکید کرد: در کل استان فارس ۶۴۵ نفر برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند که از این تعداد صلاحیت ۴۱ نفر توسط هیئت اجرایی در ۱۲ حوزه انتخابیه تائید نشد.

وی ادامه داد: ۵۷۹ نفر تائید و ۲۵ نفر نیز انصراف دادند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در خصوص معترضین به رد صلاحیت نیز گفت: فرمانداران حوزه‌های مختلف فردا به‌طور رسمی به رد صلاحیت شدگان اعلام و این افراد از تاریخ ۱۶ دی‌ ماه می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

این در حالی است که اخیرا اخباری مبنی بر احتمال تایید فله ای داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه فارس به گوش می رسید و عده ای هم در این باره هشدار دادند اما روز گذشته معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در واکنش به این موضوع گفت: کسی را فله ای تایید نکردیم.

این که از 645 داوطلب 604 نفر تایید می شوند قابل تامل است.

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سر لیست انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
0
اگر نصفشو رد صلاحیت میکردن قابل تا مل نبود؟از نظر شما یعنی همه بدن؟جمع کن بساطتو خیلی داری توهین میکنی
شیرو
United States
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴
0
جمع بساط شما باعث راحتی مردم می شه
اخبارتون خوندم خیلی مسخره است