کد خبر: ۸۲۱۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
مجلس برگر 5/ محرمانه های انتخابات را اینجا بخوانید

سفر «مرجع فتنه گران شیراز» به شمال و تهدید مریدان وی به آشوب خیابانی!

با نزدیک شدن به زمان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری بحث های انتخاباتی در محافل مختلف داغ شده است.
ه گزارش سرویس سیاسی شیرازه با نزدیک شدن به زمان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری بحث های انتخاباتی در محافل سیاسی، رسانه ای، دانشگاهی و حتی خانوادگی داغ تر می شود. جریان های سیاسی نیز این روزها مشغول جلسات درون گفتمانی هستند تا لیست های خود را برای انتخابات ببندند. کاندیدای مستقل انتخابات نیز در جلسات غیر عمومی حضور و  آخرین برنامه های خود را تشریح می کنند. در این جنب و جوش ها سیاسی مسائلی در پشت پرده اتفاق می افتد که شیرازه قصد دارد آن را در قالب «مجلس برگر» به مخاطبان ارائه کند. شما می توانید با ارسال اخبار خود خبرنگار شیرازه شوید.

آخرین شنیده های انتخاباتی را در مجلس برگر بخوانید:

 روز گذشته نتیجه بررسی هیئت اجرایی انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه استان فارس اعلام شد. شنیده می شود برخی از اندک داوطلبانی که از سوی مراجع چهارگانه مورد تایید قرار نگرفته اند؛ قرار است به عنوان بازرس انتخابات منصوب شوند.

موضوع تحریم انتخابات در طول سال های گذشته بارها از سوی ضد انقلاب خارج نشین و برخی از اصلاح طلبان مطرح شده است اما تاکنون هیچ یک از گروه های سیاسی داخلی و سیاسان خارجی انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان را تحریم نکردند.

حمایت ضدانقلاب داخلی و خارجی از کاندیداهای اصلاح طلبان چیز تازه ای نیست اما وقتی پای بهائیت و دروایش به میان می آید موضوع جالب می شود. شنیده شده، دراویش ششده و قره بلاغ فسا از یکی از کاندیدای انتخابات مجلس که منتسب به جریان اصلاح طلب است حمایت می کنند. همچنین جریان بهائیت در شیراز نیز از یکی از کاندیداهای اصلاح طلب این شهر حمایت می کنند.

گفته می شود، مرجع فتنه گران شیراز که برای انتخابات مجلس خبرگان داوطلب شده، اخیر سفری به تهران و شمال کشور داشته و با برخی چهره های سیاسی دیدار کرده است. همچنین شنیده شده، مریدان و شاگردان وی در شبکه های موبایلی و فضای مجازی و حتی در برخی محافل تهدید کرده اند، اگر «مراد» آن ها رد صلاحیت شود، به خیابان می ریزند و شورش به پا می کنند! البته هنوز مردم شیراز، فتنه آفرینی این جریان را در سال 88 فراموش نکرده اند.

شنیده شده، فرزند یکی از نمایندگان ادوار دوم و سوم شیراز در مجلس شورای اسلامی، داوطلب دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از فرانسه برای حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرده است اما به دلیل ارسال دیرهنگام مدارک صلاحیت وی از سوی هیئت اجرایی رد شده است. امروز فرماندار شیراز بدون اشاره به نام وی، گفت: یکی از داوطلبین به خاطر اینکه از خارج از کشور اقدام به ثبت نام کرده بود مدارک وی با تأخیر به هیئت اجرایی شیراز رسید. این نماینده پیشین که یکی از فعالان فتنه‌ی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 بود در کارنامه‌ی سیاسی خود تبلیغ علیه نظام و توهین به مسئولان را نیز دارد و در فروردین سال ۱۳۹۰ به یک سال و نیم زندان محکوم شده بود که پس از گذراندن دوران محکومیتش در مرداد ۱۳۹۱ از زندان آزاد و راهی فرانسه شد و سال 92 پس از آن که چند بار برای انتخابات مجلس رصد صلاحیت شده بود، ناگهان سودای ریاست‌ جمهوری ایران را در سر پروراند! و ثبت نام کرد، اما مثل همیشه شورای نگهبان دست رد به سینه او زد.

گفته می شود، در میان افرادی که هیئت های اجرایی انتخابات تایید کرده اند، نام فردی به چشم می خورد که در مقطعی تصویر برهنه مادر همسر خود را در محل سکونت وی منتشر نموده و شماره همسر خود را نیز پس از درگیری های خانوادگی و قضایی به عنوان زن صیغه ای پخش کرده است. اخیرا برخی از مسئولین نسبت به احتمال تایید برخی افراد ناصالح هشدار بودند اما معاون سیاسی استاندار فارسمی گوید: تایید صلاحیت ها فله ای نبوده است.

برخی از منابع آگاه می گویند: ائمه جمعه شهرستان فیروزآباد و اکبرآباد کوار از کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری انصراف داده‌اند. صبح امروز فرماندار شیراز بدون اشاره به نام انصراف دهندگان، این موضوع را تایید کرد.

اگر دنبال کار می گردید کافی است با کمی زرنگی این روزها در ستادهای انتخاباتی شغلی پر درآمد دست و پا کنید! رصد خبرنگار شیرازه از فضای انتخابات نشان می دهد که برخلاف شعارها و ادعاها پول های کلانی در برخی ستادهای انتخاباتی هزینه می شود. با این که زمان تبلیغات آغاز نشده اما برخی نامزدها که هنوز موضوع تائید صلاحیت آن ها نامعلوم است با بکارگیری تیم های رسانه ای، تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.
در یکی از این ستادها، یک نامزد معروف شیراز که سابقه نمایندگی مجلس و عضویت در هیئت رئیسه را هم دارد، ماه هاست با خرج های کلان و قابل توجه درصدد جلب آرای مردمی است. رصد دقیق این رفتارها توسط مردم می تواند در تصمیم گیری نهایی آنان کمک کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴
0
ترویج توهم یکی از کیدهای شیطان است.
zoro
مثل توهم پیروزی 11 میلیون به 24 میلیون که برخی هارو تا قعر جهنم برد و اون خسارت هارو به بار آوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴
0
من نمیدونم جناب "مراد" که از خبرگان استعفا داد روی چه حسابی دوباره کاندید شده؟

با دست پس میزنن با پا پیش میکشن اینا دیگه کین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴
0
شیرازه تو به خدا و پیغمبر هم اعتقاد داری که اینقدر تهمت میزنی؟