کد خبر: ۸۲۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 19 دی 94

نارضایتی بیماران و همراهان از بیمارستان های دولتی شیراز/بی پولی صدر نشین

باغ موزه های دفاع مقدس در شیراز احداث می شود، آمارهای تکان دهنده وزارت نفت از مصرف سوخت در ایران از جمله عناوین روزنامه های امروز فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛


سالادگزارش امروز خود را به شلوغی بیمارستان های دولتی اختصاص داده است.«بیماران ناراضی، همراهان بیمار نارضی تر»، در این گزارش خانمی که پسرش دیالیزی است می گوید:« 2 روز در این راهرو هستیم حتی لباس بیمار تن فرزندم نکرده اند و حالا هم یک ساعتی است که سرم او تمام شده و خون در سرم برگشته اما کسی به او دست نمی زند و کاری به کارش ندارد، این جا مثل چهارراه زند ترافیک است و به دلیل بوی نامطبوع 2 روز ماسک زده ام!»خبرجنوب در مصاحبه با مسئولین بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی شیراز نبود تخت کافی برای پشتیبانی اورژانس را از جمله مشکلات بیمارستان عنوان می کردند.

سالاد«آمارهای تکان دهنده وزارت نفت از مصرف سوخت در ایران»، سبحان در گزارشی به نقل از ایسنا نوشته است: « اروپایی‌ها با این که چهار برابر ایرانی‌ها از وسایل نقلیه موتوری استفاده می‌کنند، اما خودروهایشان یک سوم ایرانی‌ها محیط زیست را آلوده می‌کند و سرانه مصرفشان هم ٦١ لیتر کمتر است. وزارت نفت در گزارشی اعلام کرد متوسط غلظت ذرات معلق (ذرات در اندازه ١٠ میکرومتر معادل PM١٠) در مناطق شهری کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال ٢٠١٠ درحالی ١٩ میکرو گرم در مترمکعب بوده که برابر آخرین گزارش منتشر شده توسط بانک جهانی در سال ٢٠١٣، در همین سال غلظت ذرات معلق در مناطق شهری ایران ٥٦ میکروگرم در مترمکعب گزارش شده و ٣ برابر متوسط اتحادیه اروپاست.

«مشمولان طرح کارت اعتباری خرید کالا معرفی شدند»، مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی اعلام کرد کارمندان رسمی و پیمانی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و زوج‌های جوانی که در سامانه تسهیلات ازدواح نام‌نویسی کرده و هنوز تسهیلات نگرفته‌اند، مشمول دریافت کارت اعتباری می‌شوند.

سالاد تیتر یک امروز خود را با تیتر«بی پولی صدر نشین»به نماینده فوتبال شیراز در لیگ یک اختصاص داده است.، سرمربی فجر سپاسی شیراز با گلایه از عدم توجه مسئولان استان فارس به این تیم ورزشی گفته:«مشکلات مالی که از ابتدای فصل گریبانگر این تیم بود حل نشده و این امر در حالی است که فجری ها یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. تاکنون در نیم فصل چندین بار تمرین های این تیم تعطیل شده است و در آغاز نیم فصل دوم هم دوباره این اتفاق افتاد و در روزی که قرار بود تمرینات این تیم شروع شود، تعطیل شد تا بهترین فرصت در بین دو نیم فصل را از دست بدهند»

سالاد«به زودی اعلام می شود: اجرای برجام در بیانیه مشترک ظریف و موگرینی»، عصر مردم تیتر یک امروز خود را به نشست کارشناسی تیم های مذاکره کننده هسته ای ایران و گروه 1+5 در راستای بررسی چگونگی اجرای برجام که از روز پنجشنبه در ژنو آغاز شده اختصاص داده است.
«باغ موزه های دفاع مقدس در شیراز احداث می شود»، «صدور 12 هزار کارت معافیت برای متقاضیان غیبت سربازی در استان فارس» و «تشییع پیکر سه شهید مدافع حرم و یکی از جانباختگان منا در شیراز» از جمله عناوین امروز عصر مردم است.

سالادتیتر یک خود را به سخنان روز گذشته آیت الله ایمانی در خطبه های نمازجمعه شیراز اختصاص داده است.«عده ای به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه هستند»

شهردار شیراز از طراحی و ساخت باغ موزه دفاع مقدس در محل بوستان ولی عصر در کنار موزه دفاع مقدس و پل کابلی شیراز خبر داده است. پاک فطرت گفته:«در نیمه دوم سال 95 باید پل کابلی ولی عصر، ایستگاه بزرگ قطار شهری ولی عصر، موزه و باغ موزه دفاع مقدس به همراه هم افتتاح می شود.»


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همراه بيمار
United States of America
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴
0
اقاي دكتر ايمانيه كه خود را مدير برتر مي داني جواب مادران وبيماران
سرگردان در بيمارستان هاي دولتي بده اي كساني كه از مديريت خوب او حمايت ميكند جرا جواب گويي بيماران نستيد خون اين افراد گردن كيست؟؟؟؟؟؟