کد خبر: ۸۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۴

فرماندار ممسنی: آماده استقبال با شکوه از شهدای گمنام هستیم

رهام پیکری فرماندار ممسنی گفت: از همه ادارات خواستاریم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم همکاری لازم را داشته باشند و در هر زمینه ای که نیاز باشد آنچه در توان دارند انجام دهند.

به گزارش شیرازه، رهام پیکری فرماندار ممسنی در گفتگو با  نورآنلاین بیان داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با سپاه پاسداران قرار شده است جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم استقبال از 100 شهید گمنام جلسه شورای اداری برگزار شود.از همه ادارات خواستاریم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم همکاری لازم را داشته باشند و در هر زمینه ای که نیاز باشد آنچه در توان دارند را انجام دهند.

وی خطاب به مردم گفت: مردم همواره در حماسه های انقلاب و در صحنه ها حضور چشم گیری داشته اند و انتظار هم می رود با حضور پرشور خود مراسمی باشکوه و آبرومندانه برگزار کنند.

پیکری در سرکشی از خانواده شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری نیز گفت: شهرستان ممسنی نیروهای مستعد و بسیار خوبی دارد که در هر زمینه ای که لازم باشد ورود می کنند و در دفاع از حرمین شهید تا کنون از شهرستان های ممسنی و رستم 3 شهید تقدیم شده است.

این جای افتخار است که جوانان این مرز و بوم در راه اسلام، دین و اهل بیت جان خود را تقدیم کرده اند.  استان فارس بویژه شهرستان ممسنی از ابتدای انقلاب نشان دادند که حامیان اصلی نظام هستند و بیش از 600 شهید را در راه انقلاب تقدیم کرده اند.

پایان گزارش /224224


سالاد

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان