کد خبر: ۸۲۳۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
در پی مخالفت افشانی با تشییع شهدای گمنام در استان فارس منتشر شد؛

نامه سرگشاده یک خبرنگار اقلیدی به استاندار فارس

یک خبرنگار اقلیدی در نامه سرگشاده به استاندار فارس ضمن ابراز ناراحتی از مخالفت افشانی با تشییع شهدای گمنام در استان، نوشت: آقاي افشاني! منتظر بمانيد و قدر شناسي و مهمان نوازي را در روزهاي آينده از مردم این استان بياموزيد.
به گزارش شیرازه به نقل از کلیدفارس، یک خبرنگار اقلیدی در نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار نوشت:

تا قبل از اينكه دير نشده عذر خواهي كنيد
هر دم از اين باغ بري مي رسد

آقاي روحاني! چشمتان روشن از این همه تدبير و اميدي كه در مردان دولت و استاندارانتان به وديعه گذارده اید،در حالي كه قرار است تا چند روز آينده استان فارس ميزبان ٩٣شهيد گمنام تازه تفحص شده باشد عالي ترين مقام اجرائي استان با ارسال نامه اي به سردار باقر زاده سعي در ممانعت از اين جريان ميمون و مبارك داشته و اين گونه عنوان مي كند كه بواسطه غير بومي بودن شهدا، ترس از عدم استقبال دارد.

حال سوال اينجاست كه چه كسي بايد به آقاي استاندار بفهماند كه اگر در اين دنياي وحشي، ايران جزيره آرامش است، به پاس اين جانفشاني هاست؟

اگر رئيس دولتي كه آقاي افشاني استاندار آن است امروز مدعي شناخت و عرضه بين المللي است مرهون اين گمنامي هاست.

 آقاي افشاني چه كسي گفته است كه اين عزيزان غير بومي اند ؟...

نه تنها استان فارس كه ايران متعلق به ايشان است. چه كسي مدعي شده كه ما قرار است ميزبان اين شهدا باشيم ؟؟؟

 حال آنكه آنها خود صاحب خانه و ما مستاجران اين استان و كشور هستيم ، كه بود و نبود اين ملك در گرو ازخود گذشتگي اين لاله هاي پرپر است.

آقاي افشاني: رسم مهمان نوازي اين نبود.

منتظر بمانيد و قدر شناسي و مهمان نوازي را در روزهاي آينده از مردم این استان بياموزيد ...

آقاي استاندار ما مردم شهرستان اقليد از شما مي خواهيم تا فرصت داريد و قبل از اينكه اين شهدا وارد استان شوند از خانواده هاي شهدا و مردم استان عذر خواهي كنيد.

والعاقبه للمتقين .

سالاد

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴
0
دمت گرم حرف دل همه استان فارسی هارو زدی ، این استاندار ...... باید جل و پلاس خودش رو جمع کنه و بیش از این موجبات آزردگی مردم فارس را فراهم نکنه
دلسوزان نظام وانقلاب زرین دشت
-
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴
0
درود بر شما خبرنگار انقلابی شهرستان اقلید واقعا همینطور هست ومطالب نوشته شده شما مورد تائید ما ها هم میباشد وهمین طرز تفکر ودغدغه های شما ما هم داریم امید است که جناب استاندار دولت تدبیر از خواب غفلت بیدار شوند وانشا الله در روز مراسم استقبال از گمنامان این مرز وبوم هماسه مردم مئومن استان را نظاره گر باشند و نگویند که شاید مردم استقبال خوبی ننمایند مردم در طول 37 سال امتهان خوبی پس داده اند این مسئولان هستند که علاوه بر این که وظیفه وراه خودشان را گم کرده اند از واقعیات جامعه بی خبرند والسلام به امید دیدار باشکوه در مراسم استقبال از کبوتران اهل حرم ودار همه در این مراسم به کوری چشم بد خواهان نظام ورهب فرزانه
جواد
United States
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴
0
اسم نداره این خبرنگار؟؟؟؟
مهدی
Russian Federation
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴
0
آیا وزارت کشور که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران را به دلیل قصور در ماجرای سفارت عربستان برکنار کرد شهامت برکناری استانداری که به شهدا و مردم همیشه در صحنه انقلابی توهین نمود را دارد ؟