کد خبر: ۸۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۴

روایت یامین‌پور از دیدار با رهبرانقلاب

دکتر وحید یامین‌پور با انتشار مطلبی از حواشی دیدار مردم قم با رهبرمعظم انقلاب اسلامی نوشت: آقا دست از سر فتنه و فتنه گران بر نمی دارند. این یعنی همچنان شاخص صلاحیت عملکرد در این بزنگاه تاریخی است.
به گزارش شیرازه به نقل از رجانیوز، دکتر وحید یامین‌پور با انتشار مطلبی از حواشی دیدار مردم قم با رهبرمعظم انقلاب اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
 لحن حضرت آقا درباره فتنه ی ۸۸ بسیار جالب و جدید بود. ایشون با لبخند گفتند آمریکایی ها کودتاهایی با رنگ های مختلف علیه دولت هایی که منافع شون رو تامین نمی کردند راه انداختند؛ رنگ قرمز،  گلی ... به ما هم رنگ سبز رسید (خنده ی مفصل حضار). و ادامه دادند: مشاورین من به من می گفتند از عبارت انقلاب رنگی استفاده نکنید ما هم نکردیم ولی خب کودتای رنگی بود (باز هم خنده حضار)...
 
آقا دست از سر فتنه و فتنه گران بر نمی دارند. این یعنی همچنان شاخص صلاحیت عملکرد در این بزنگاه تاریخی است.
 
**********
 
در روایتی از رسول اکرم صلوات الله عليه و آله آمده:  لا خير فى العيش الاّ لرجلين عالم مطاع او مستمع واع؛ دو نفرند که از زندگی لذت می برند: عالمی که سخن او را می شنوند و مستمعی که گوش دل او ظرف سخن است!
 
با این حساب امروز هم حضار و هم حضرت آقا حال کرده بودند و دقایق لذت بخشی رو سپری کردند. از برق چشمهای ایشون میشد فهمید. ما هم به عنوان یک طلبه ی جزء قاطی طلبه ها کیف کردیم.

سالاد

نظرات بینندگان