کد خبر: ۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۴

جزئیات میزبانی مردم زرین دشت از کاروان «شاهدان بصیر»

بر طبق برنامه ابلاغی پیکر این شهدا روز شنبه 26 ماه وارد شهرستان زرین دشت می شوند و بر طبق برنامه زمانبندی شده ایی در شهرهای حاجی آباد،دبیران،شهرپیر و همچنین روستاهای دهنو،زیراب و خسویه بر دستان مردم تشییع می گیرند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  زرنوشت پیکرهای مطهر 93 شهید دوران دفاع مقدس که در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند صبح امروز از مرز شلمچه وارد کشور شدند.

این شهیدان پس از استقبال رسمی، وارد استان فارس می شوند تا به‌ طور رسمی در این استان مورد استقبال و تشییع قرار گیرند و پس از آن که مراسم تشییع در سومین حرم اهل بیت(ع) پایان یافت، پیکر شهدا، جهت انجام شناسایی به تهران اعزام خواهند شد.

پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده از روز 22 دی ماه به مدت 10 روز در سراسر استان فارس در 60 نقطه مختلف به مسافت چهار هزار کیلومتر تشییع می‌شوند و اول بهمن ماه از دروازه قرآن شیراز وارد حرم احمد ابن موسی(ع) خواهند شد.

سرهنگ یونس غضنفری فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت گفت : بر طبق برنامه ابلاغی پیکر این شهدا روز شنبه 26  ماه وارد شهرستان زرین دشت می شوند و  طبق برنامه زمانبندی انجام شده در  شهرهای حاجی آباد،دبیران،شهرپیر و همچنین روستاهای دهنو،زیراب و خسویه بر دستان مردم تشییع می شوند.

برنامه حضور بشرح ذیل است:

محل تشییعساعت ورود
شهر دبیران9:30 - 8
روستای دهنو10:30 - 9:30
شهر شهرپیر13 - 10:30
شهرحاجی آباد14:30 - 13
روستای زیراب15:30 - 14:30
روستای خسویه17:30 - 15:30


سالاد

نظرات بینندگان