کد خبر: ۸۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۴

27 دی ماه؛ فسا میزبان یکصد شهید گمنام دفاع مقدس

فرمانده سپاه فسا گفت: شهدا در ابتدای ورود به شهرستان فسا عصر روز یکشنبه 27 دی ماه در سه شهر ششده ، نوبندگان و زاهد شهر مورد استقبال مردم شهید پرور مناطق قرار خواهند گرفت.صبح دوشنبه 28 دی ماه نیز شهر فسا میزبان این شهدای گرانقدر خواهد بود.

به گزارش سرویس شهرستانهای سایت شیرازه، پایگاه خبری فسایی نوشت: سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه فسا گفت: هفته آینده پیکرهای قریب به یکصد شهید جاویدالاثر دفاع مقدس که بسیاری از این شهدا در اوج مظلومیت به شهادت رسیده اند و در تفحص های اخیر پیکرهای این عزیزان پیدا شده در استان فارس مراسم استقبال از این شهدا و تشییع ایشان انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از مسیرهای حرکت این شهدای عزیز شهرستان فساست .

رحمانی اضافه کرد: شهدا در ابتدای ورود به شهرستان فسا عصر روز یکشنبه 27 دی ماه در سه شهر ششده ، نوبندگان و زاهد شهر مورد استقبال مردم شهید پرور مناطق قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: صبح دوشنبه 28 دی ماه نیز شهر فسا میزبان این شهدای گرانقدر خواهد بود.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه شهدا با بصیرت خود راه را شناختند و هم اکنون نیز محور وحدت جامعه هستند، تصریح کرد: شهدا تا ابد در قلب این ملت جا دارند .

فرمانده سپاه فسا در گوشه دیگری از سخنانش تصریح کرد: بزرگترین درس شهدا بصیرت، مقاومت، حرکت بر محور ولایت، دشمن شناسی و اتحاد است و این شهدا با خون خود مشعل هدایت را فراروی ما گذاشتند تا ما به بیراهه نرویم.

وی از شهدا بعنوان قهرمانان واقعی انقلاب یاد کرد و ادامه داد: شهدا چهره های حقیقی و واقعی هستند مبادا چیز دیگری بر روی این حقایق سایه بیندازد، امروز ما جاماندگان سرسجده به قبور آنها می گذاریم و ازآنها می خواهیم تا دست ما را بگیرند تا در مسیر حق باقی بمانیم زیرا آنها آگاهانه، عارفانه و عاشقانه در این راه گام نهادند.

سرهنگ رحمانی ضمن دعوت امت حزب الله و خانواده هزار و صد شهید شهرستان فسا برای حضور در مراسم استقبال ، اظهار داشت: شهدا متعلق به هیچ جناح و حزبی نیستند بلکه برخواسته از مردم و متعلق به این ملت حماسه آفرینند. شهدا محور وحدت ملت ایران هستند و حرکت در مسیر اهداف آنان انقلاب را از هر گزندی حفظ می‌کند و یقیناً حضور پرشور مردم در مراسم استقبال مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهد بود.
 

وی در ادامه بر ضرورت توجه بیش از پیش به سیره و راه و روش شهدا از جمله ایثار، صداقت، خدمتگزاری و گذشت آنان شد و عنوان کرد: حرکت در مسیر اهداف و سیره شهدا موجب می‌شود راه را گم نکنیم.

رحمانی، اقتدار، عزت و پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به‌ ویژه امنیت موجود در کشور را مرهون و مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی آنان دانست و گفت: اگر جانفشانی و رشادت‌های رزمندگان و شهدا نبود قادر به دستیابی به این جایگاه نبودیم و یقیناً مدیران امروز جامعه میز خود را مدیون ایثار همین شهدا هستند.

فرمانده سپاه فسا ، بی‌تفاوت بودن به آرمان‌های شهدا را خیانت به خون آنان دانست و افزود: پاسداری از خون شهدا و احترام به خانواده‌های آنها تکلیف شرعی و قانونی همه کسانی است که امروز در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آسایش کامل زندگی می‌کنند.


سالاد

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان