کد خبر: ۸۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۴

انصراف دو کاندیدا از حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

پس از انصراف عیسی شفیعی شهرکی و ابراهیم صادقی، سومین کاندیدای انصرافی حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مشخص شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، پس از انصراف عیسی شفیعی شهرکی و ابراهیم صادقی، سومین کاندیدای انصرافی حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مشخص شد. متن ذیل متن استعفای رحیم ربیعی گل مکانی می باشد.

مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

با اهدا سلام و درود؛

در روزهای حساس و سرنوشت ساز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه شما مردم عزیز را به متن زیر جلب می کنم.

اینجانب رحیم ربیعی گل مکانی تاکنون در صحنه های انقلاب حضور داشته ام و با تعالیم اسلام و قرآن و آرمان های امام راحل، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و منافع و مصالح کشور همسو بوده ام.

سعی کرده ام از سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و خدمات نمایندگان دوره های گذشته بپرهیزم و امیدوارم در نیتی که داشته ام رضای خداوند و رضایت مردم بوده باشد.

امروز سه شنبه 22 دی ماه 1394 با در نظر گرفتن واقعیتهای پیش رو در صحنه انتخابات انصراف خود را از نامزدی انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایم.

با انصراف خود از مردم عزیز می خواهم معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها رعایت کنند و وظیفه خود می دانم از عموم خواهران و برادرانی که اعلام حمایت از اینجانب کرده بودند سپاسگزاری می کنم.

وظیفه دارم از شورای نگهبان تشکر نم و از هیات نظارت که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی تشخیص داده اند کمال تشکر را دارم.

امیدوارم مردم مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی حوزه انتخابی مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با حضور پرشور و با شکوه در انتخابات جمعه 7 اسفند 1394 حماسه ای سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری"انتخابات خوب" به یک"انتخاب خوب" دست یابند.

برادر کوچک شما رحیم ربیعی گل مکانی

به گزارش مرودشت نا، اسماعیل عراقی نیز انصراف داد.

متن استعفا اسماعیل عراقی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فرمانداری محترم شهرستان مرودشت

با سلام و دعای خیر

احتراما به استحضار می رساند اینجانب اسماعیل عراقی فرزند ابراهیم به شماره ملی 2432213645 متولد 28/06/1362 که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ثبت نام و کاندیداتوری خود را اعلام نموده بودم، به دلیل ورود دیر هنگام و پاره ای از محاسبات، بدین وسیله انصراف خود را از ادامه حضور در این رقابت ها اعلام می نمایم.

ضمن تشکر و سپاس فراوان از عزیزان و دست اندرکاران امر انتخابات در هیات های اجرایی و تظارت، از آحاد مردم غیور و شریف نیز تشکر و سپاس وافر داشته و تقاضای حضور حماسی، شکوهمند و پر شور در انتخابات جهت تقویت و استحکام روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم.

با سپاس و تشکر

اسماعیل عراقی

بیست و دوم دی ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار


سالاد

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان