کد خبر: ۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۴

چه کسانی در حوزه خرامه سروستان و کوار رد صلاحیت شدند؟

با پایان روز 26 دی ماه گمانه زنی های متفاوتی برای معرفی افراد تایید یا رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه خرامه سروستان و کوار به وجود آمده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، با پایان وقت اداری 26 دی ماه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرامه سروستان و کوار بنا به اطلاعات منابع چهارگانه به همه کاندیدا اعلام شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/dea85d30_%20%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%20%D8%A7.jpg

بنا به گفته سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس از 727 نفری که در استان فارس ثبت نام کرده بودند، 47 نفر انصراف دادند و نهایتا صلاحیت 687 نفر توسط هیئت های نظارت استان بررسی شد که در نهایت صلاحیت 31 درصد داوطلبان احراز شد و صلاحیت 25 درصد داوطلبان رد و همچنین صلاحیت 44 درصد داوطلبان احراز نشد.

اما گمانه زنی های متفاوتی در حوزه انتخابیه سه شهرستان خرامه، سروستان و کوار وجود دارد که این پایگاه خبری ضمن تاکید بر این نکته که منابع این گمانه ها، موثق نیست و در حد حدس و گمان است، آنها را بازگو خواهد کرد:

گمانه اول: همه کاندیدای سه شهرستان تایید صلاحیت شده اند و تنها یک نفر از یکی از این سه شهرستان به خاطر مشکل مدارک رد صلاحیت شده است.

گمانه دوم: افراد رد صلاحیت شده در هر سه شهرستان وجود دارد و بیشتر آمار مربوط به شهرستانی بوده که بیشترین ثبت نام را داشته است.

گمانه سوم: 18 درصد از کل کاندیدای سه شهرستان رد صلاحیت شده اند.

پایگاه خبری صدای خرامه، ضمن تاکید مجدد بر این مسئله که هیچ گونه قطعیتی مبنی بر صحت این گمانه ها وجود ندارد، منتظر اخبار جدید این حوزه می ماند.


سالاد


نظرات بینندگان