کد خبر: ۸۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۴

جدید ترین محرمانه ها و شنیده ها انتخاباتی شمال فارس

تنور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری هر روز گرم تر می شود و به فراخور اخبار موثق و گاها غیر واقع در بین محافل خصوصی و مردم دهان به دهان می چرخد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما تنور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری هر روز گرم تر می شود و به فراخور اخبار موثق و گاها غیر واقع در بین محافل خصوصی و مردم دهان به دهان می چرخد.

تحلیل و پیش بینی های مختلف بر اساس شنیده ها در محافل سیاسی، رسانه ای، دانشگاهی و حتی خانوادگی هر روز پر رنگ تر می شود و به تبع آن بسیاری از مردم مایلند اخبار نزدیک به واقعیت را دریافت کنند تا بهتر بتوانند تحلیل کنند و گزینه اصلح را انتخاب کنند.

کاندیدای حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرمبید نیز در تب و تاب جلسات غیر عمومی در صدد جلب آرای مردم هستند و آخرین برنامه های خود را تشریح می کنند. در این جنب و جوش های سیاسی مسائلی در پشت پرده اتفاق می افتد که آباده نما قصد دارد آن را در قالب «پِچ پِچوکای انتخابات» به مخاطبان ارائه کند. شما می توانید با ارسال اخبار خود خبرنگار آباده نما شوید

*****

  1. یک منبع آگاه اعلام کرد اسامی سه تن از نمایندگان اسبق حوزه آباده، بوانات و خرمبید در بین رد صلاحیت شدگان است.


  • شنیده شده فرقه های ضاله در آباده از حمایت خودشان را از یکی از داوطلبان کاندیداتوری اعلام کرده اند!


  • شنیده شده در جبهه اصولگرایان که سه گزینه مطرح در حال فعالیت هستند، اعلام شده در صورتی که هر کدام در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار نگرفتند، کنار بروند.


  • شنیده شده یکی از داوطلبان برای عبور از برخی مسیرها، وعده و وعید هایی به یک مسئول برای استخدام دخترش داده است.


  • شنیده شده یک داوطلب انتخابات مجلس از یکی از قومیت های آباده قصد دارد در آستانه انتخابات به نفع آقای خاص کنار برود.


  • شنیده شده یکی از داوطلبان اصلاح طلب در صفحه شخصی اش در فضای مجازی، عکس دیدارش با سید حسن خمینی را منتشر کرده است.


  • شنیده شده داوطلبی که طی ماه های گذشته به عنوان گزینه استانداری فارس مطرح شده بود، صرفا یک عملیات روانی برای مطرح شدن وی در رقابت انتخابات مجلس دهم بوده است.


  • یکی از داوطلبان خطاب به عده ای در حوزه آباده گفت: این طیف خود را فراتر از قانون می دانند و در جایی که قانون می گوید سن داوطلبان انتخابات مجلس بین 31 تا 75 سال مجاز است، می گویند کاندیدا ها نباید پیر باشد.


  • شنیده شده سلام و علیکم عده ای هم نیز تبلیغات انتخاباتی شده است سلام علیکم و....


  • شنیده شده یکی از داوطلبان رد صلاحیت شده پیشنهاد پاگشایی سرمایه گذارهای خارجی در پسا برجام را به  آباده داده است.


  • شنیده شده در محافل اصلاح طلبان آباده زمزمه های نگرانی از تقلب در انتخابات مطرح شده است.


  • شنیده شده یک خانم اصلاح طلب از موضع گیری نمایندگان مجلس به دست دادن وزیر امور خارجه ایران با رئیس جمهور آمریکا بشدت انتقاد کرد و دست دادن ظریف با اوباما را یک حرکت نه اسلامی بلکه انسانی دانسته و گفته: اگر نمایندگان فعلی مجلس در زمان صدر اسلام حضور داشتند، می خواستند چه برخوردی با پیامبر اسلام(ص) داشته باشند؟! قطعا اسلام را به زمین می زدند.
  • این اصلاح طلب سنتی در ادامه نمایندگان فعلی را افرادی تنگ نظر با عدم قدرت تحلیل مسائل مختلف خوانده و از تقلب در تایید صلاحیت ها بیشتر از تقلب در انتخابات ابراز نگرانی کرده است.

انتهای پیام/


سالاد

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان