کد خبر: ۸۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۴

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری: عقب‌ ماندگی‌ های فارس جبران شود

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های این استان شد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان قرآنی استهبان امشب در جمع نمازگزاران مردم شهر استهبان که در مسجد جامع این شهر گردهم آمده بودند اظهار داشت: استان فارس نسبت به سایر استان‌ها در بخش‌‌های مختلف باعقب‌ماندگی‌هایی مواجه است که باید برای جبران آن بیشتر تلاش کرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: امروز استان فارس بیش از هرچیز نیازمند وحدت است و باید این مهم مورد توجه همگان بوده و این را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

آیت‌الله دستغیب بیان کرد: همگان باید وحدت و اخوت را شعار خود قرار داده و  انتخابات پیش رو نیز نباید سبب تفرقه آنان شود.

وی با بیان اینکه مشکلات جامعه نیز در پرتو وحدت و اتحاد امت حل شدنی است گفت: تلاش‌های دولت مطابق با رضایت رهبری نیز می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

تولیت شاهچراغ(ع) افزود: امروز وظیفه است،  با تلاش آنچه به عهده داریم به خوبی انجام داده و با یکدیگر بوده و این نظام مقدس را به عنوان امانت و هدیه‌الهی حفظ کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حرکت تمام آحاد مردم در راستای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب  افزود: امروز نعمت ولایت ریشه و اساس تمام نعمت‌های معنوی، مادی،اخروی و دنیوی است و باید در راه ولایت ثابت قدم بود.

آیت‌الله دستغیب همچنین با اشاره به ویژگی‌های شهر استهبان از جمله شهر قرآنی، معروف بودن به نجف کوچک و عفاف و حجاب گفت: اینها واقعیتی است که برای این شهرستان و مردم ولایی و با بصیرت آن صدق می‌کند.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان استهبان خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان با استقبال بی‌نظیر خود نشان دادند که پیشتاز این رویداد بزرگ معنوی در استان فارس هستند.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به زندگی علمایی از جمله آقا میرزا اصطهباناتی در استهبان افزود: مردم این شهرستان در کنار علما در طول انقلاب و مبارزات علیه طاغوت  و تبعیت از امام راحل(ره) نقش تاثیرگذار داشته‌اند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همچنین نقش مردم استهبان در طول زمان دفاع مقدس، تقدیم تعداد 500 شهید و پس از آن نیز در تبعیت و اطاعت از ولی امر‌مسلمین مقام عظمای ولایت مشهود بوده و این به معنای شکرگذاری از نعمت بزرگ ولایت است.


سالاد

نظرات بینندگان