کد خبر: ۸۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

فرماندار فراشبند: احداث جاده جدید فراشبند، شیراز را به عسلویه نزدیک تر می کند

محسن پورزارعی گفت: جمعیت هلال احمر می تواند با انجام فرآیند کارشناسی و بررسی درآمدزایی، نسبت به سرمایه گذاری در منطقه گردشگری فراشبند اقدام نماید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار محسن پورزارعی فرماندار شهرستان فراشبند روز گذشته در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: دیوار چینی محوطه اطراف پایگاه امداد شهری جمعیت هلال احمر فراشبند و تکمیل سوله انبار امدادی این شعبه، مهمترین اولویت و درخواست ما از جمعیت استان است.

 پورزارعی با اشاره به وضعیت جغرافیایی شهرستان فراشبند و مخاطرات محورهای مواصلاتی آن، از ضرورت ایجاد محور جدید فراشبند – شیراز از مسیر نوجین و مسقان سخن گفت و افزود: جاده جدید فراشبند به شیراز بیش از آنکه برای شهرستان فراشبند مفید باشد، کلان شهر شیراز را در کوتاهترین زمان به بوشهر و عسلویه ارتباط می دهد و دهستان محروم کوهمره سرخی را از بن بست خارج می کند و می تواند شهرستان استراتژیک فراشبند که مستعد سرمایه گذاری در بخش های مختلف است را به مرکز استان ارتباط دهد.

فرماندار فراشبند اضافه کرد: مزایای این محور را در قالب 18 مورد به کمیته برنامه ریزی استان اعلام نموده ایم و از جمعیت هلال احمر درخواست داریم تمهیدات لازم را برای راه اندازی پایگاه امداد و نجات بین شهری پس از افتتاح محور یاد شده، اتخاذ نماید.

وی از آمادگی فرمانداری فراشبند برای رایزنی با خیرین محلی به منظور تقبل هزینه های ساخت پایگاه امداد جاده ای در محور جدید فراشبند – شیراز خبر داد و برای مشارکت 50 درصدی در پرداخت دیون جمعیت هلال احمر این شهرستان به پیمانکار پروژه عمرانی شعبه قول مساعد داد.

فرماندار فراشبند همچنین پیشنهاد کرد جمعیت هلال احمر با انجام فرآیند کارشناسی و بررسی درآمدزایی، نسبت به سرمایه گذاری در منطقه گردشگری آبگرم خوراب واقع در نزدیکی شهر دهرم و نیز بهره برداری از معدن سپید سنگ این منطقه اقدام نماید.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در این دیدار از اختصاص 850 میلیون تومان بودجه به پروژه پایگاه امداد شهری شعبه فراشبند تاکنون خبر داد و گفت: در سال جاری نیز برای دیوار چینی و حصارکشی این پایگاه مبلغ 400 میلیون تومان و برای تکمیل سوله انبار امدادی شعبه مبلغ 200 میلیون تومان به مراجع ذیربط پیشنهاد داده ایم که تا این تاریخ مبلغی اختصاص نیافته است.

فیض اله جعفری در پایان از پیگیری های جمعیت هلال احمر فارس برای تامین نیازمندی های ضروری شعبه فراشبند خبر داد.

انتهای پیام/


سالاد


نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان