کد خبر: ۸۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴

بیانیه پایانی مراسم تشییع کاروان شاهدان بصیر در شیراز

ما امت اسلامی با شهیدان نامور بازگشته به آغوش وطن (شاهدان بصیر) عهد و پیمان می بندیم که تا سر حد جان در دفاع و حراست از انقلاب خود کوشا باشی
به گزارش شیرازه به نقل از  تنویر، صبح یکم بهمن ماه 1394 کاروان شهدای گمنام دفاع مقدس " شاهدان بصیر" با حضور گسترده مردم مومن شیراز در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) تشییع گردید، در بخشی از بیانیه پایانی مراسم تشییع کاروان شاهدان بصیر در شیراز آمده است: " ما امت اسلامی رهرو شهیدان با خدای شهیدان عهد و پیمان می بندیم هیچ گاه  از مبارزه با استکبار جهانی بویژه آمریکا شیطان بزرگ و ایادی ریز و درشت آن دست برنداریم و شعار مرگ بر آمریکا را مصداق حقیقی از شعار هیهات منا الذله ابا عبد الله الحسین (ع) دانسته و به آن عمل می نماییم. ".

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(فاستقم کما امرت و من تاب معک) درک شهید و شهادت و مقام شهدا فراتر از عقل ما انسان های خاکی و محبوسین در دنیای مادی است. شهدای راه خدا در جایگاه و مقامی ماوی گزیده اند که تنها می توان نشان این عرشیان را از خود حضرت حق گرفت که می فرماید: شهدا در نزد خودم و بر خوانی که ویژه آنها گسترده ام روزی می گیرند (عند ربهم یرزقون) که عقول شما آدمیان عاجز از درک این مقام رفیع الهی است (و لکن لا تشعرون) و این همه به واسطه صبر و استقامت و از خود گذشتگی است که برای شهید به امر خدا تا ریختن خون و فدا شدنش می انجامد.

و خوشا به حال آنان که با عشق امام حسین (علیه السلام) پروانه وار بر گرد خمینی بت شکن(ره) خود را به آتش شمع وجودش زده تا با سوختن خویش برای همیشه ، روشنگر راه ما در فتنه های رنگارنگ داخلی و خارجی باشند این روز ها در حالی از یکصد تن از شهدای گرانقدر میهن اسلامیمان استقبال نمودیم که تحت رهبری های داهیانه و شجاعانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی ، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) توانستیم از تمامی تهدید ها و تحریم های چندین ساله بد خواهان اسلام و ایران سربلند عبور کنیم و این توفیق چشمگیر،  نتیجه قدرت درونی و پایدار جمهوری اسلامی ایران در سایه انقلاب اسلامی و رهبری ولی فقیه و احترام و ارج گذاری نسبت به  خون های پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی است.

مردم شریف فارس این روز ها میزبان کبوتران خونین بالی بودند که از بلندای تاریخ فریاد بر می آورند ای مردم غیور و مدیران خدمتگزار آگاه باشید و ببینید که ما برای عزت و استقلال و آزادی و بزرگواری شما تا آخرین نفس و قطره خون خویش مقاومت کردیم تا شما سرافراز باشید، زنده به گور شدیم و دهان ما پر از خاک شد تا زبان شما در مقابل تهدید و گستاخی و زیاده خواهی دشمنان بشریت باز بماند.

و اینک  مائیم که پیام و وصیت شهیدانمان را به گوش جان شنیده ایم و با آن عزیزان خدا پیمان می بندیم که:

1.    براساس دستورات قرآن کریم: یکپارچگی، همدلی و همزبانی خود را حول محور ولایت فقیه و پیروی از آموزه های امام راحل(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه عرصه هاست تا پای جان حفظ نمائیم.

2.    ما امت اسلامی رهرو شهیدان با خدای شهیدان عهد و پیمان می بندیم هیچ گاه  از مبارزه با استکبار جهانی بویژه آمریکا شیطان بزرگ و ایادی ریز و درشت آن دست برنداریم و شعار مرگ بر آمریکا را مصداق حقیقی از شعار هیهات منا الذله ابا عبد الله الحسین (ع) دانسته و به آن عمل می نماییم.

3.    ما امت اسلامی با شهیدان نامور بازگشته به آغوش وطن (شاهدان بصیر) عهد و پیمان می بندیم که تا سر حد جان در دفاع و حراست از انقلاب خود کوشا باشیم و انشاء الله با حضور حداکثری خود در انتخابات هفت اسفند و انتخاب افراد صالح و طراز انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری بر دفتر زیبا و قطور افتخارات امت اسلامی بیافزاییم.

سالاد


نظرات بینندگان