کد خبر: ۸۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
امام جمعه شیراز:

مسئولان فارس اگر تدبیر داشتند هیچ وقت اجازه نمی دادند کارخانه ای در استان تعطیل شود/ نهادهای قانونی نباید مورد هتک حرمت قرار گیرند

امام جمعه شیراز گفت: برگزاری انتخابات برای رسیدن به راهکارهای قانونی است و نهادهای قانونی نباید مورد هتک حرمت قرار گیرند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: تاکنون هر انتخاباتی که برگزار شده و خواهد شد برای دستیابی به راهکارهای قانونی بوده چرا که مدیریت جامعه باید بر اساس قانون باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات باید قانونی حرکت کنند و نهادهای قانونی نیز نباید مورد هتک حرمت، قرار بگیرند و یا تشویش اذهان عمومی صورت بگیرد.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: بدبین ساختن مردم به انتخابات اشتباه است چرا که انتخابات باید با حضور حداکثری مردم انجام گیرد و کسانی که انتخاب می شوند باید بتوانند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: باید مراقب نقشه ها و شیطنت های دشمنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پاسخ مقام معظم رهبری به نامه ریاست جمهوری در خصوص برداشته شدن تحریم ها و اجرایی شدن برجام نکات بسیاری را به همراه دارد، اظهار داشت: پس از اجرایی شدن قرارداد، باید هوشیار باشیم و در مقابل موضع گیری دشمنان توجهی ویژه کنیم چرا که دشمنان خطوط قرمز را رعایت نمی کنند و بدنبال منابع خود هستند و در اصل خطوط قرمز برای دشمن بی معنی است.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: به سرانجام رسیدن برجام ، ایستادگی، مقاومت ملت ایران و تیم مذاکره کننده بود. بنابراین آنها هیچ منتی بر سر ما ندارند که بخواهند از آن استفاده کنند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه اقتصاد کشور با تدبیر و برنامه ریزی درست می شود گفت: تحریم ها در اقتصاد کشور ۴۰ درصد نقش داشت و ۶۰ درصد مشکلات به دلیل عدم مدیریت و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی بود. چرا که اقتصاد مقاومتی احتیاج به مدیریت صحیح و دلسوز دارد تا بتوان مشکلات و سختی ها را از سر راه برداشت.

امام جمعه شیراز یادآور شد: بارها از مسئولین استان خواستم با برنامه ریزی و تدبیر اجازه ندهند کارخانه ای تعطیل شود و این کار ممکن بود اما در این میان می توانستیم در بحث صادرات حوزه کشورهای خلیج فارس را در اختیار داشته باشیم که البته نباید از نقش بانکها، تحریم ها، قاچاق و فرار از مالیات هم غافل شد.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره دیگر به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان مذهبی نیز تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم در عرصه های گوناگون بچه مذهبی ها، شهدا، ایثارگران و جانبازان را به حاشیه می رانند و در برخی از دانشگاهها نیز شاهدیم که مجموعه های ارزشی تحت فشار قرار می گیرند در حالی که اینان سرمایه های انقلاب هستند و هر زمان که مشکلی بوجود آید وارد صحنه می شوند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص استقبال باشکوه مردم فارس از شهدا نیز گفت: شهرها و روستاهای فارس میزبانان بسیار شایسته از این لاله ها بودند و پس از آن همگان دیدند که مردم سومین حرم اهل بیت(ع) چگونه از پیکر مطهر شهدا استقبال کردند.


سالاد


نظرات بینندگان