کد خبر: ۸۲۹۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴

در پیام سردار غیب پرور خطاب به مردم فارس تاکید شد؛ مردم فرهیخته فارس همچنان راست قامتان جاودان تاریخ اند

سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شیراز در تشییع شهدا تقدیر کرد.
در پیام سردار غیب پرور خطاب به مردم فارس تاکید شد؛ مردم فرهیخته فارس همچنان راست قامتان جاودان تاریخ اندبه گزارش شیرازه به نقل از تنویر، در پی حضور باشکوه و گسترده مردم مومن سراسر فارس در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس «شاهدان بصیر»، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به مردم فرهیخته استان، پیام تشکری صادر نمود.

در بخشی از این پیام آمده است: بی شک این حرکت عظیم نشات گرفته از معرفتی است که به دست امام روح ا...(ره)، بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی آغاز و با رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) از بزنگاه های تاریخی گذر کرده است و حضور پرشور و شعور ملت ایران همواره بعنوان سدی محکم مانع کامیابی دشمنان و بدخواهان شده است.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا به محمد و آل محمد(ص)، سرنوشت آن کسانی که قدر شهادت را می دانند و آن را می شناسند، جز شهادت قرار مده. امام خامنه ای(مدظله العالی)

سلام و درود خدا بر سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (علیه السلام) و سلام و درود به همه آنانی که از شمیم شهادت، سرمست فداکاری و شهادت شده اند.

مردم فرهیخته استان فارس! درودتان باد از حماسه ای که آفریدید و دست خدا یارتان که برگ زرین ماندگار دیگری در تقویم تاریخ استان همیشه سرافراز فارس رقم زدید.

سلام خدا و انبیاء الهی بر مردم شریف استان فارس که با دیگر با حضور کم نظیر خود در مراسم استقبال و بدرقه کاروان (شاهدان بصیر) آن هم در زمانی که برخی به دوران جهالت و تساهل فرهنگی خود رجعت کرده اند،  نشان دادند که مردم مهد 15000 شهید سرافراز و سومین حرم مطهر اهل بیت(ع) همچنان راست قامتان جاودان تاریخ اند.

بی شک این حرکت عظیم نشات گرفته از معرفتی است که به دست امام روح ا...(ره)، بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی آغاز و با رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) از بزنگاه های تاریخی گذر کرده است و حضور پرشور و شعور ملت ایران همواره بعنوان سدی محکم مانع کامیابی دشمنان و بدخواهان شده است.

خدای بزرگ را خاضعانه سپاسگذاریم که دلها و جانهای مردم عزیز استان را بار دیگر حول محور شهدا مجتمع نمود لذا بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد مردم سلحشور استان اعم از زن و مرد،پیر و جوان ساکن در اقصاء نقاط استان اعلام نموده و مجد و عظمت اسلام و امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و امت اسلامی را از خداوند بزرگ خواستاریم.

همچنین آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شیراز در تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

مردم با حضور در تشییع شهدا قلب امام زمان (عج) را خشنود کردند
در پیام تشکر آیت الله اسدالله ایمانی آمده است: لاله های خونین هشت سال دفاع مقدس پس از سالیان سر از خاک افراشتند تا عطر خود را دوباره در ایران اسلامی آکنده کنند.

استقبال با شکوه و بی نظیر اهالی محترم سومین حرم اهل بیت(ع) از فرزندان گمنام خود، مایه افتخار و مباهات و سندی زرین بر ولایت پذیری آنان است.

اینجانب از تمام مردم شریف شیراز و استان فارس که با حضور خود در مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام تازه تفحص شده، قلب آقا امام زمان (عج) را خشنود نمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

پیکر های پاک 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که روز بیست و دوم دی ماه 94 از مرز شلمچه به شهر نورآباد ممسنی در غرب فارس وارد شد، پس از تشییع در بیش از 80 نقطه از این استان، صیح روز (پنجشنبه) در آیین با شکوهی با حضور مردم و مسئولان این استان در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) تشییع شد.

سالاد


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدویان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
0
با سلام و احترام
چند صفحه از سایت رو دیدم کارتون عالیه
سایت پر محتوا و زیبایی دارید
ادامه بدید حتما موفق میشید...
فرصت شد به ما هم سری بزنید...
آگهی90
آدرس ما
http://Agahi90.ir
ناشناس
خبرگزاری خوبی هست ولی سطحی کار میکنند و عمیق نیستند و برخی اوقات چیزهایی منتشر میکنند که دلیلی براش پیدا نمیشه کرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
0
به عنوان یک بسیجی همیشه گوش به فرمانیم وبرای اعتلای میهن اسلامی آنچه در توان داریم در طبق اخلاص می گذاریم وتقدیم می کنیم