کد خبر: ۸۳۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴

وزیر بهداشت یک پزشک شیرازی را به عنوان نماینده خود در شورایعالی نظام پرستاری منصوب کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای بند (ب) ماده پنج قانون سازمان نظام پرستاری، خانم‌ها محبوبه پاکدل و دکتر فرخنده شریف را به عنوان نمایندگان خود در شورایعالی نظام پرستاری منصوب کرد.
به گزارش شیرازه، بنابر اعلام وب‌دا، در متن حکم وزیر بهداشت آمده است:

«سرکار خانم محبوبه پاکدل

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد

سرکار خانم دکتر فرخنده شریف

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

با سلام؛

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند سرکارعالی، در اجرای بند (ب) ماده (5) قانون سازمان نظام پرستاری، به عنوان نماینده این­جانب در شورای­عالی نظام پرستاری منصوب می­‌شوید.

انتظار می­‌رود با حضور سرکارعالی در شورای مذکورو با اتخاذ رویکرد اعتدال، اخلاق و تعامل و با رعایت حقوق مردم، نظام سلامت و پرستاران، تصمیمات و اقدامات مناسب در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه اتخاذ نمائید. این رویکرد باعث تقویت و تحکیم روابط نهادهای دخیل در نظام سلامت کشور شده و در این راستا می‌توانیم گام­‌های موثری برای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­مداری، اعتدال­‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
صادق
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
0
عزیزان دل، دکتر فرخنده شریف پزشک نیستند و دکترای تخصصی بهداشت روانی و روانپرستاری دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
0
کاملا درست است.تیتر شما غلطه و لزومی نداره یک پزشک نماینده وزیر در شورای پرستاری باشه.نماینده باید از جامعه پرستاری باشه که هست.