کد خبر: ۸۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده سپاه ناحیه مهر خبر داد:

اجرای بیش از 300 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان مُهـر

امروز شاهد آن هستیم که آرمان و آرش‌های انقلاب اسلامی ما به دنیا صادرشده است و پیام اصلی انقلاب اسلامی ما که روح مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است و در سطح دنیا مشاهده می‌کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر، سرهنگ مهدی قادری فرماندهی سپاه شهرستان مهر صبح امروز در نشست خبری که به‌منظور تشریح برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، گفت: درود بر این مردم بزرگ، ولایتمدار و عاشق شهید و شهادت که با خلق حماسه‌ای دیگر در استقبال از پیکر قهرمانان اصلی کشور که یادآور صحنه‌های حضور در پیروزی انقلاب بودند، بار دیگر دست رد به سینه استکبار زدند و ثابت کردند که پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: خدای بزرگ را سپاس گذاریم که نعمت‌های زیادی به ما ارزانی داشت است و در رأس همهٔ آن نعمت انقلاب اسلامی است که خدای متعال این توفیق را به ملت ایران داد که بعد از 1400 سال از گذشت اسلام و ائمه اطهار توفیق تشکیل حکومت اسلامی به دست بابرکت حضرت امام خمینی (ره) به مردم شریف ملت ایران عنایت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: در آستانه 37 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که در فضای دوقطبی نه شرقی و نه غربی انقلاب اسلامی ما متولد شد و عرض‌اندام کرد و حرف‌های تازه‌ای برای بشریت داشت.

این مسئول یادآور شد: انقلاب اسلامی با تولد و ظهور خود با رهبری مردی الهی "حضرت امام خمینی (ره)" مردی مجاهد و یک عالم بصیر و شجاع مسیر سومی برای همهٔ مردم آزاده دنیا داشت و نه‌فقط برای مسلمان‌ها باز کرد و می‌فرمود ظلم‌ستیزی و مقابله با ظلم و جنایت و احیاء اسلام ناب محمدی در تمامی شئونات زندگی بشر و مسلمان‌ها بود.

قادری بیان داشت: انقلاب اسلامی ما با ظهور خود یک الگوی تمام‌عیاری شد برای همهٔ ملت‌های مسلمان دنیا و همهٔ ملت‌های آزاده و در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بیانات حکیمانه خود و فرمایشات گهربار خود فرمودند که انقلاب اسلامی ما باید به دنیا صادر کنیم.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که آرمان و آرش‌های انقلاب اسلامی ما به دنیا صادرشده است و پیام اصلی انقلاب اسلامی ما که روح مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است و در سطح دنیا مشاهده می‌کنیم.

قادری افزود: شاهد آن هستیم که تمامی قدرت‌های مستکبر دنیا در مقابل اندیشه انقلاب اسلامی ما که مقاومت اسلامی است به بن‌بست و شکست‌خورده‌اند و زانوزده‌اند در مقابل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ما و ما به برکت این نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیرها و قله‌های پیشرفت را طی کرده‌ایم و در بسیاری از موضوعات در سطح دوم و سوم دنیا قرار داریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ما در پیشرفت‌های علمی، صنایع، فضایی، موشکی و هسته‌ای حرف‌هایی برای گفتن داریم که همه این‌ها به برکت مجاهدت و ایستادگی ملت ایران است که در طول 37 سال از آموزه‌های دینی که ریشه و منشاء دین ما بوده است به دست آورده‌ایم.

مهدی قادری تصریح کرد: این عزت و عظمتی که داریم، مدیون و مرحون ایستادگی مردم، خون شهدا و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و امروز مقام عظمای ولایت و امامت هستیم.

 

این مسئول گفت: دهه فجر سال جاری را با شعار " تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری همدلی و هم‌زبانی" آغاز خواهیم کرد و محورهای گفتمان سازی و عملیات فرهنگی تبلیغی را در دهه فجر موضوعات ذیل انجام خواهد گرفت.

سرهنگ قادری بابیان اینکه بیش از 300 برنامه در تمام نقاط شهرستان مُهـر پیش‌بینی‌شده است، افزود: مراسم نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، نشست‌های هیئت منتظران پایگاه‌های مقاومت سراسر این شهرستان با موضوع تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی، رژه موتوری به مناسبت ورود حضرت امام راحل، بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در قالب برنامه آبروی محله، برگزاری یادواره شهدا با حضور پدر شهید احمدی روشن، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، حضور بسیجیان در مصلاهای نماز جمعه در قالب برنامه میقات صالحین، برپایی همایش‌هایی با عناوین دستاوردهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و حجاب و عفاف، کارگاه‌های افزایش مهارت زندگی برای دختران و بانوان، افتتاح ساختمان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

پایان پیام/


سالاد


نظرات بینندگان