کد خبر: ۸۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

بازداشت عاملان انتقام كور در شيراز

سه مرد كه متهم هستند هفت سال قبل در جريان يك انتقام كور دو عضو يك خانواده را در شهر شيراز به قتل رسانده بودند، بازداشت شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، دي‌ماه سال 87 بود كه مأموران پليس آگاهي شهرستان شيراز از حادثه خونين در شهرك گلستان شيراز با خبر شدند و دست به تحقيق زدند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه در جريان حادثه مردي به همراه مادرش با شليك گلوله به قتل رسيده و زن ديگري از اعضاي اين خانواده مجروح شده است.

مأموران پليس بعد از تحقيق عاملان حادثه را شناسايي كردند، اما متوجه شدند كه مدام مخفيگاه‌هاي خود را در شهرستان‌هاي «گناوه»، «بوشهر»، «بندرعباس»، «كرج» و «هشتگرد» تغيير مي‌دهند.

در حالي كه تلاش‌ها براي بازداشت متهمان با بن‌بست مواجه شده بود، سرانجام مخفيگاه يكي از متهمان كه با نام جعلي زندگي جديدي را در شهرستان بندرعباس شروع كرده بود، شناسايي و بازداشت شد. از مخفيگاه متهم 10 دستگاه تلفن همراه و 20 خط تلفن كشف شد.

متهم گفت سال 87 دو دايي‌ام از طرف يكي از بستگان اين خانواده به قتل رسيدند. عاملان قتل دايي‌هايم پس از حادثه متواري شدند تا اينكه تصميم گرفتم از بستگان آنها انتقام بگيرم، بنابراين با همدستي دو نفر حادثه را رقم زديم. 

سردار سرتيپ احمدعلي گودرزي، فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس گذاشت، دو متهم ديگر بازداشت شدند و تحقيقات بيشتر در جريان است.


سالاد


نظرات بینندگان