کد خبر: ۸۳۲۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
رئیس سابق بسیج سازندگی:

خسارتی که احمدزاده به فارس زد، بی سابقه بود/ عملکرد نمایندگان شیراز بهتر از این می تواند باشد/ خدا کسانی که سال 88 به نظام ظلم کردند، نبخشد

ابراهیم عزیزی گفت: در فتنه 88 در حق نظام، ارزش های انقلاب و نظام نامردی شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، بسیج دانشجویی استان در طرحی ابتکاری اقدام به راه اندازی پاتوقی تحت عنوان «مطالبه دانشجویان» سعی در کمک به مشارکت حداکثری و خنثی کردن توطئه دشمنان با تکیه بر بی طرفی و عدم تعلق خاطر به جریانات و طیف های سیاسی از کاندیداهای انتخابات مجلس و خبرگان دعوت می کند تا با حضور در جمع دانشجویان  و پاسخ به سوالات آن ها، جامعه دانشجویی با دیدگاه های خود پیرامون موضوعات مختلف آشنا کنند.

تاکنون جعفر قادری، علی احمدی و ابراهیم عزیزی و همچنین آیت الله کلانتری و آیت الله موحد در پاتوق مطالبه دانشجویان بسیجی دانشگاه های شیراز حضور پیدا کرده اند.

آن طور که بسیج دانشجویی فارس اعلام کرده،  علاء الدین کراماتی، فرج الله رجبی، مسعود زارعی و شاهین محمد صادقی میهمانان بعدی این پاتوق مطالبه هستند.

پنجمین پاتوق مطالبه دانشجویان بسیجی دانشگاه های شیراز روز سه شنبه 6 بهمن ماه با حضور ابراهیم عزیزی، فرمانده سابق بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

غریو نوشت: ابراهیم عزیزی در ابتدا با تقدیر و تشکر از راه اندازی پاتوق مطالبه توسط بسیج دانشجویی گفت: امیدوارم این پاتوق مطالبه با برگزاری این نشست ها و پیگیری ها به اهداف خود برسد و یقینا این گونه برنامه ها می تواند منشا خیر و برکت باشد.

دولت نهم و دهم برخاسته از اراده ملت بود

وی در ابتدای جلسه در پاسخ به سوالی دانشجویی مبنی بر دیدگاه و مواضعش در مورد محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی، تصریح کرد: اعتقاد بنده این است که دولت نهم و دهم، دولتی برخواسته از اراده ملت بوده است و بر مبنی خواست و اراده بچه های انقلاب شکل گرفته و ای کاش بر همین مبنا به پایان می رسید.

عزیزی افزود: مبنای فکری دولت نهم و دهم، در ابتدای کار شروع خیلی خوب بود و اگر در به پایان اختلاف دیدگاه ها منتهی نمی شد، کارنامه درخشان تری ارائه می داد.

هیچ ارتباط با جریان انحرافی نداشتم

فرماندار شیراز با بیان این که در دوران تصدی پست های اجرایی در دولت دهم و نهم من هیچ ارتباط مستقیم و تشکیلاتی با این جریان انحرافی نداشتم، بیان کرد: سزاوار بود عملکرد دولت در حوزه عمرانی و تلاش هایی که این دولت نهم و دهم انجام می داد، هزینه فرد آقای مشایی نمی شد.

دولت نهم مردمی تر و پر تلاش تر از دولت دهم بود

عزیزی با بیان این که باید بین تلاش ها، پیگیری ها، برنامه ها و سفر های استانی دولت نهم با بقیه دوران تفاوت قائل بشویم، اضافه کرد: دولت نهم، پر تلاش تر، مردمی تر، شرایط کار عمرانی و تلاش ها فراهم تر بود. در دولت نهم تمام وقت مسئولین بر مبنای تلاش و کار بود اما در دو سال پایان دولت مسائل دیگر بر کار و تلاش سایه انداخته بود.

استاندار سابق هرمزگان با بیان این بنده قائل به این هستم که جریان انحرافی در دولت وجود داشت، گفت: بر مبنای آن چه مجموعه وزرا و مسئولین نزدیک به ریاست جمهوری می گفتند چیزی هایی در جریان بوده. البته بنده به استاندار و مسئول در دولت های نهم و دهم هیچ وقت هیچ چیزی از بنده نخواستند. به ولله هیچ کاری که بگویند فلان حرف را بزن و یا فلانن گونه با فلان نهاد، ارگان یا سازمان برخورد کن از من نخواستند.

انتظار می رفت احمدی نژاد مشایی را از دولت اخراج کند

رئیس سابق بسیج سازندگی با بیان این که در جلسه ای که بنده را به عنوان استاندار به دولت پیشنهاد داده بودند، احمدزاده، بقایی و ملک زاده تمام تلاششان را کردند که دولت به من رای ندهد، اظهار کرد: نجار وزیر وقت کشور با توجه به سابقه من در سیستان، شخصا با احمدی نژاد صحبت کرده بود و بر انتخاب من برای استاندرای هرمزگان تاکید داشت و پافشاری می کرد.

وی با بیان این که انتظار می رفت که آقای احمدی نژاد، مشایی را از دولت اخراج کند، افزود: البته از این طرف، مشایی نیز می توانست برای دولت و احمدی نژاد این هزینه را درست نکند.

خسارتی که احمدزاده کرمانی به فارس زد، از اول انقلاب بی سابقه بود

فرماندار اسبق شیراز با بیان این که در آن زمان ما نیز خطاهایی کردیم، خاطر نشان کرد: ما خطایی در زمان احمدزاده کرمانی کردیم و وی به عنوان استاندار فارس انتخاب شد. خسارتی که احمدزاده کرمانی به استان زد، از اول انقلاب تاکنون بی سابقه بوده است. حال اگر ما هم صحنه را خالی می کردیم، آیا فردی بهتر ما می آوردند؟ به نظر من تصمیم ماندن بر مسند و کار کردن بهترین اقدام بود.

وی گفت: احمدزاده تعادل فکری و مدیریتی نداشت و این گونه افراد نمی تواند کار کنند. احمدزاده با یک گواهینامه پایه 1 که با پارتی بازی گرفته بود آمد و پشت یک اسکانیا نشست غافل از این که اصلا بلد نبود این ماشین را روشن کرد.

عزیزی با بیان این که من در هیچ سخنرانی دولت را نفی و انکار نکرده ام، اضافه کرد: احمدی نژاد با ولایت در خط ولایت، من آن را قبول دارم اما احمدی نژاد بی ولایت و در خط غیر ولایت به هیچ وجه قبول ندارم.

لاریجانی را اصولگرا نمی دانم

ابراهیم عزیزی با بیان این که من لاریجانی را اصولگرا نمی دانم و این را همه جا هم فریاد می زنم، گفت: معتقد هستم عملکرد نمایندگان فارس و بخصوص شیراز در شان و طراز مردم شیراز نبوده است و خیلی بهتر از این می تواند باشد.

بزرگترین معضل فارس ضعف در زیرساخت ها و نگاه کلان به توسعه است

فرماندار اسبق شیراز گفت: تلاش در تقویت و توسعه زیر ساخت ها، نگاه کلان به توسعه استان، اتصال استان فارس به دریا و تقویت سیستم حمل و نقل جاده ای، هوایی و دریایی، انتقال آب از دریا به مرکز استان از جمله برنامه هایی است که باید در مجلس توسط 18 نماینده استان با یک کار تیمی دنبال شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بی حجابی در جامعه و عملکردش در دوران مسئولیت های اجرایی، گفت: ما همیشه دنبال این بودیم که با مظاهر فساد و ناامنی برخورد کنیم ولی ملاحظاتی در برخورد با مردم داریم. یک عده حجاب گریز هستند و این ها آدم هایی هستند که می شود برگردند اما یک عده حجاب ستیز هستند که باید با این ها برخورد کرد.

خدا کسانی که در سال 88 به نظام ظلم کردند نبخشد/ خدا هاشمی را به راه راست هدایت کند

استاندار اسبق هرمزگان در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر فتنه 88 و نقش هاشمی رفسنجانی گفت: خداوند هاشمی به راه راست هدایت کند.

وی افزود: در فتنه 88 در حق نظام، ارزش های انقلاب و نظام نامردی شد و خدا کسانی که در سال 88 به نظام ظلم کردند را نبخشد.



سالاد


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کامران
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
جناب عزیزی تا وقتی سر پست بودند چرا این حرفها را نزدند؟
ایشان چون کاندید هستید فعلا این حرفها را میزندد
مهندس یدملت
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
تورا خدا دیگر اسم دولت 9-10نیاورید از شما انتطار بیشتری است. آسیبی به کشور خورد برید ببینید وافعا از شما بعید است این حرفها......
سامان
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
لطفا نسبت خود را با تشکیلات انحراف در کاندیدا شدن مشخص کنید،
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
درود بر جناب عزیزی
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
درود بر جناب عزیزی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
عزیزی اصول گراترین و مردمی ترین کاندید مجلس ، و مهم تر اینکه بومی هستند و سوابق اجرایی دارند.
ظفر
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
به امید پیروزی سردار عزیزی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
0
به خاطر نماینده شدن به همه تهمت میزنند شما کی هستین که به اقای هاشمی حرف بزنید نان به روز خوردن خیلی بد میباشد