کد خبر: ۸۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

آهنگ پیشواز «ننگ به نیرنگ تو» به لیست آهنگ های پیشواز ایرانسل بازگشت + عکس

پس از اعتراض های گسترده مردمی به حذف آهنگ پیشواز «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» این آهنگ مجددا به لیست آهنگ های پیشواز ایرانسل بازگشت.

به گزارش شیرازه به نقل از راه دانا، پس از اعتراض های گسترده مردمی به حذف آهنگ پیشواز "آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو" از آهنگ پیشوازهای اپراتور ایرانسل، با دستور مدیر عامل این شرکت در ایام پسابرجام و در نزدیکی دهه فجر، این آهنگ مجددا به لیست آهنگ های پیشواز ایرانسل بازگشت.

چند روز پیش اسفندیار قره باغی خواننده سرود آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو در جشنواره ترنم بیداری که در شیراز برگزار شد، به حذف سرود خود از لیست آهنگ های پیشواز ایرانسل اعتراض کرد و گفت: دوستان، بهمن ماه را به من تبریک می گویند چون من متولد یکم بهمن هستم، بهمن برمن مبارک نیست بهمن برای یک دنیای ضد استکباری مبارک است . ازحضور سردار نقدی یک بهره بری می کنم چند تا از آهنگ های من به عنوان آهنگ پیشواز انتخاب شده بود و  روی گوشی ها استفاده می شد اما سه روز پیش به من اطلاع دادند که این آهنگ از لیست آهنگهای پیشواز حذف شده است، در مصاحبه ای از من پرسیدند نظر شما چیست؟ من هم گفتم یا اینها با استکبارستیزی مبارزه می کنند و مخالفند و یا با من مشکل شخصی دارند، اگر با استکبارستیزی مخالفند بار دیگر افکار حضرت امام را مطالعه ومرور کنند، چون این مرد به ما یاد داد و ما نمی توانیم آن را فراموش کنیم.


سالاد


نظرات بینندگان