کد خبر: ۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
همزمان با دهه فجر امسال صورت می گیرد:

بهره برداری از پروژه های عمرانی با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان در پاسارگاد

فرماندار پاسارگاد بیان داشت: برای ایام الله دهه فجر امسال برنامه های متعددی پیش بینی شده و سعی بر این بوده که جشنها با شادی و نشاط همراه باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  طاهر ایزدی فرماندار پاسارگاد در گفتگو با طنین پاسارگاد، اظهار داشت:دهه پرفروغ فجر وسی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راخدمت همه شهروندان واهالی محترم شهرستان پاسارگاد ،خانواده معظم و بزرگوار شهدا و ایثارگران تبریک عرض می کنم.

وی افزود: دهه پرفروغ فجر امسال با پیروزی تدبیر و عقلانیت دولت با پشتوانه عظیم مردم در متلاشی کردن تحریمهای ظالمانه و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرین شده است.

ایزدی ادامه داد: مجلسی که در راس امور است نیازمند گزینش بهترینهاست،مردم فهیم و با دانش ایران اسلامی همواره با هدف اصلاح امور که از آموزه های دین مبین اسلام است،سعی دربهترین گزینش هاداشته و نشان داده اندکه اعتماد به آنان منجربه تغییراتی باهدف بهبود درهمه مقدرات و امور کشور می شود.

وی اضافه کرد: آنان بخوبی دریافته اند که  تحول و تکامل جامعه نه درحفظ وضع موجود،بلکه درتغییر با هدف بهترشدن وضع موجوداست،این تغییر  شدنی است و خواستگاه مردمی دارد.

ایزدی گفت: همانگونه که خاستگاه انقلاب از اندیشه سترگ مردم تحول خواه کشور عزیزمان نشات گرفته است،امیدواریم اندیشه های مترقی و خیرخواهانه در عرصه انتخابات پیش رو نیز بهترینها را برای شکل گیری این مجالس برگزینند.

فرماندار پاسارگاد بیان داشت: امروزه درپیش گرفتن و ادامه سیاست تعامل با دنیا باهدف تامین امنیت ملی و تلاش برای رفاه ملت بیش ازپیش خاستگاه مردمی دارد و این موضوع مهم را دولت برآمده ازاندیشه این مردم تحول خواه ،بخوبی درک کرده و درجهت خواست و اراده ملت با معرفی تیم دیپلماسی عقلانی و مجرب و تحول خواه و در عین حال زیرک و باهوش و مقتدر به خوبی و به شایستگی عمل کرد.

وی تصریح کرد: دراین راستا رهنمودهای داعیانه و ارزشمند رهبری و تلاش و استمرار بر شعارهای انتخاباتی مبتنی بر شعور رییس جمهور تعیین کننده بود،دولت دراین زمینه نشان دادکه تامین منافع ملی نه دراحساس و شعار بلکه درمنطق و عقلانیت محقق می شود.

ایزدی ابراز داشت: فرجام برجام بی تردید به تثبیت پایه های نظام و اقتدار دولت و ملت و ایران و ایرانی می انجامد و تعامل با دنیا بر اقتدار و مجد و بزرگی دولت و ملت نزد افکار عمومی می افزاید.

وی اظهار داشت: فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و افتخارات علمی و فرهنگی، تاریخ سراسر ملهم از بزرگان اندیشه، ادب و عدل ودادگری ایران از جمله منشور حقوق بشرکورش و صدها برگ زرین دیگر بر تارک سابقه بزرگ و ریشه دار مردم  نوع دوست و بزرگ ایران حاکی ازنگاه واقع بینانه آنان به تعامل سازنده و در عین حفظ اقتدار است.

ایزدی ادامه داد:درآستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگزار جمهوری اسلامی بیش ازهر زمانی به وحدت و انسجام ملی نیاز داریم،بدون تردید هر رفتاری که موجب پراکندگی و گسترش بی اعتمادی شود،همراهی با دشمنان ایران اسلامی است.

  فرماندار پاسارگاد بیان داشت: برای ایام الله دهه فجر امسال برنامه های متعددی پیش بینی شده و سعی بر این بوده که جشنها با شادی و نشاط همراه باشد.

ایزدی افزود:به صدا در امدن زنگ انقلاب،نمایشگاه فرهنگی،غبارروبی و گلباران قبورمطهرشهدا،دیدارباخانواده =معظم شهدا و ایثارگران،دیدار با امام جمعه،رژه موتوری؛برگزاری یادواره شهدا و مسابقات قرآن دانش آموزی،جشنواره سرود دختران ،جشنواره سرود پسران،مسابقه نقاشی،اجرای کنسرت وموسیقی،مسابقات مختلف ورزشی در رده های سنی مختلف ورشته های متنوع آقایان و خانمها،جشنواره پرواز بادبادک ها و بازیهای مادرانه وکودکانه،جشنواره روستایی وعشایر و نورافشانی بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی  و راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ازجمله برنامه هایی است که دراین دهه پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت:دراین ایام همچنین طرحها و پروژه های مختلف عمرانی ازجمله حفره آب سعادت شهر،فنس کشی مخزن 2500 متر مکعبی سعادت شهر،مجتمع فرهنگی و هنری مادرسلیمان،محوطه سازی باغ قوام،پارک محله ای بوکان،راهدارخانه مرکزی،روشنایی بزرگراه شیراز _ اصفهان درسعادتشهر،بندسنگی ملاتی گردنه خرسی،توسعه فیبرنوری؛دیتاو بی تی  اس های مختلف شهری وروستایی،آبیاری تحت فشار و اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی ازجمله مبارک آباد با اعتیاری بالغ بر چهار میلیارد و 254 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.


سالاد


نظرات بینندگان