کد خبر: ۸۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

209 شعبه اخذ رای در حوزه انتخاباتی ممسنی و رستم آماده برگزاری انتخابات

بیشترین سهم مربوط به بخش مرکزی نورآباد ممسنی با دار بودن به 110 شعبه است .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  نورآنلاین اعضای شورای اداری ممسنی به مناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام محمد یعقوبی دیدار کردند در این مراسم رهام پیکری فرماندار ممسنی گفت:  22 بهمن فرصت مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولت است که خوشبختانه امسال 35 پروژه عمرانی با صرف هزینه ی 25 میلیارد تومانی  آماده بهره برداری است.

وی در ادامه گفت: در سال جاری دولت وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان دارد در شهرستان ممسنی به دنبال ایجاد فضای امن و برگزاری انتخابات سالم در کنار شور و استقبال مردمی هستیم.

مسئولین شهرستان و هیئت اجرایی به هیچ عنوان از فردی جانب داری نخواهند کرد.   نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای نیز همین شرایط را دارند علاوه بر این سعی شده افراد صالح و شجاع به عنوان نماینده فرمانداری انتخاب شوند.

209 شعب اخذ رای در شهرستان های ممسنی و رستم  پیش بینی شده است که بیشترین سهم مربوط به بخش مرکزی نورآباد ممسنی با دار بودن به 110 شعبه است بخش ماهور میلاتی، دشمن زیاری، رستم و بخش سورنا به ترتیب  19  ، 15 ،34 و 31 شعبه اخذ رای را دارا می باشند.

وی افزود: در خود شهرستان ممسنی حدود 2 هزار نفر دست اندر کار برگزاری انتخابات هستند و در این کار نقش آفرینی می کنند.

فرماندار ممسنی گفت: با توجه به تجربیاتی که از انتخابات گذشته ممسنی داشته ایم و با توجه به اتفاقات دوره قبل انتخابات مجلس  ، سعی کرده ایم فضای امن و سالمی را ایجاد کنیم. البته به دنبال امنیتی کردن انتخابات نیستیم و معتقدیم امنیت ، باید  مردم محور صورت گیرد. 

با بسیاری از طوایف  و بزرگان و ریش سفیدان  جلساتی داشته ایم  و خواستار حرکت به سمت انتخابات سالم و امن هستیم همچنین در این راستا بسیاری از متهمان و اختشاش گران دوره های قبل شناسایی و احضار شده اند و تعهدات کتبی از آنها اخذ شده است. امیدواریم با این تدابیر بتوانیم انتخابات پرشور برگزار کنیم.

حجت الاسلام محمد یعقوبی نیز بیان داشت: تا کنون عملکرد شورای تامین در مدیریت انتخابات خوب و مناسب بوده است و من از این موضوع راضی هستم و امیدوارم با حفظ امنیت انتخابات پرشوری در شهرستان برگزار شود.

پایان گزارش /224224

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان