کد خبر: ۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

اجرای 158 ویژه برنامه در دهه فجر در لامرد

فرمانده سپاه لامرد گفت: پاسدارن به دنبال مهندسی کردن انتخابات نیست بلکه به دنبال بصیرت افزایی مردم است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، عبدالله آزاد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لامِرد، با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ جهان و جهان اسلام بوده است که بعد از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدرتمند تر و باشکوه تر از گذشته مسیر را طی می کند.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خامنه ای جانشین شایسته بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی راه خود را دارد ادامه می دهد، افزود: امروزه تبیین ارزش های امام خمینی (ره) برای مردم، وظیفه اصلی ما است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد


وی با اشاره به اینکه همه کشور ها تاریخ پیروزی انقلاب و استقلال کشورشان را به طور شایسته ای جشن می گیرند، خاطر نشان کرد: دهه پرفروغ فجر را باید بهتر و باشکوه تر از هر زمانی گرامی بداریم.


آزاد از اجرای 158 برنامه در دهه فجر خبر داد و گفت:عمده ترین برنامه ها، برگزاری یادواره شهدا و نشست های بصیرتی در بخش های شهرستان لامرد خواهد بود.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد


وی دیدار با خانواده های معظم شهدا را به عنوان گل سرسبد برنامه ها دانست و ابراز کرد: برگزاری جشن غنچه های ولایت، دعوت از سخنرانان مطرح کشوری، عطر افشانی و گل باران قبور مطهر شهدا، کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها،مسابقات بومی و محلی،مسابقات کتاب خوانی، جلسات تلاوت و تفسیر سوره فجر، اردوی یک روزه حلقه های فعال صالحین، کلاس های تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی اسلامی و فرزند پروری از دیگر ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر می باشد.


فرمانده سپاه لامرد از راه اندازی کافی نت شباب در مرکز شهر لامرد تا پایان سال جاری خبر داد و اذعان کرد: در دهه فجر شاهد راه اندازی و افتتاح کافی نت مرکز بخش چاهورز نیز خواهیم بود.


آزاد با بیان اینکه در دهه فجر طرح هر پایگاه یک برنامه را اجرا خواهیم کرد، افزود: تمامی پایگاه های مقاومت در روستا ها و محلات به مناسب دهه فجر برنامه های متوعی خواهند داشت.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد


وی هدف اصلی این طرح را بصیرت افزایی در مناطق دور افتاده و  محلات دانست و گفت: اکران جشنواره فیلم عمار در سطح روستا ها و شهر ها اجرا خواهد شد.


وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ترغیب کردن مردم برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی ما است.


وی همچنین از اعزام خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان را به صورت سازماندهی شده به همراه کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب نیز اعزام خواهیم کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد در پاسخ به سوال خبرنگار لامــــرود که " هدف اصلی از برگزاری نشست های بصیرتی چیست؟" تصریح کرد: سپاه پاسدارن به دنبال مهندسی کردن انتخابات نیست بلکه به دنبال بصیرت افزایی مردم است.


وی ادامه داد: نشست های بصیرتی در گذشته برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان