کد خبر: ۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

اجرای طرح «کیسه به دوشان علوی» در نورآباد+ عکس

جوانان هیئت فاطمیون ممسنی به 25 خانواده نیازمند بسته هایی حاوی مواد غذایی اهدا کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، طرحی به نام کیسه به دوشان علوی با هدف حمایت از خانواده ایتام و نیازمند در شهر خومه زار از سال 1390 آغاز به کار کرد و در ایام های مختلف از جمله ماه رمضان، محرم و نوروز با مشارکت مردم سبد کلا و بسته های غذایی را به نیازمندان اهدا می کرد.

حال در ادامه همین طرح هیئت عزاداری فاطمیون شهر نورآباد ممسنی با تهیه 25 بسته غذایی در این کار خیرخواهانه مشارکت کرد. گفته می شود اجرای این طرح بیش از 13 میلیون ریال هزینه در بر داشته است که از طریق کمک های مردمی و مشارکت جوانان هیئت تامین شده است.

بسته بندی این مواد غذایی در مسجد جامع شهر و با حضور جوانان نورآبادی برگزار شد و نکته جالب این بود که سجاد احمدی از نخبه های کنکور ممسنی نیز در این کار خیر خواهانه مشارکت کرد و در بسته بندی مواد غذایی حضور فعالی داشت  احمدی در سال 92 توانسته بود رتبه 72 را در کنکور کسب کند و هم اکنون دانشجوی رشته برق دانشگاه صنعتی شریف است.

طرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنیطرح اطعام به ایتام در نورآباد ممسنی


نظرات بینندگان