کد خبر: ۸۳۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

میتینگ سیاسی اصلاح طلبان فارس در تالار خوارزمی/ آیا دانشگاه شیراز جزء اماکن دولتی نیست؟!

اصلاح طلبان فارس عصر امروز همایشی انتخاباتی در سالن خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، 2 روز از دهه فجر انقلاب اسلامی می گذرد و مردم و مسئولین در حال برگزاری جشن های متفاوتی برای گرامیداشت سی و هفت سالگی انقلاب هستند. هر چند این 10 روز فرصتی برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب و مرور افتخارات نظام اسلامی در طول سه دهه گذشته است، از طرفی اما بهانه خوبی برای جناح اصلاح طلب جهت برپایی میتینگ سیاسی و انتخاباتی در قالب بزرگداشت دهه فجر نیز هست!

اصلاح طلبان فارس عصر امروز همایشی انتخاباتی با عنوان «انتخابات؛ ثمره‌ی انقلاب، بستر اصلاحات» در سالن خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار می کنند که سخنران آن مرتضی مبلغ معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات است.

در حالی این همایش انتخاباتی در مکان متعلق به دانشگاه شیراز برگزار می شود که مسئولین دولتی بارها نسبت به قرار گرفتن امکانات و تجهیزات دولتی در اختیار افراد و احزاب در انتخابات هشدار داده اند.

محمدعلی افشانی استاندار فارس چندی پیش گفته بود: امکانات دولتی و بیت المال در اختیار هیچ فرد و گروه خاصی نخواهد بود.

مرتضی مبلغ یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که صلاحیتش از سوی هیئت نظارت تایید نشده است. او چندی پیش گفته بود: اصلاح طلبان سونامی ثبت‌ نام راه نمی‌ اندازند!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیر
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
0
وقتی وزیر ارتباطات به بهانه افتتاح پروژه ها در استان ها میتینگ انتخاباتی می گذارد مثل جلسه به حزب اعتدال و توسعه در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان فارس ، چه انتظاری از بقیه است ؟