کد خبر: ۸۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

سرپرست اداره ورزش اقلید؛توجه به مسائل فرهنگی در کنار ورزش موثر است

مریم نیکوکار گفت:شهدا می‌توانند فضا را برای اقدامات فرهنگی آماده‌سازی کنند و باید از این ظرفیت استفاده کرد و توجه به مسائل فرهنگی در کنار ورزش می‎تواند توفیقات خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اقلید  در محل سالن انقلاب این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این یادواره مریم نیکوکار سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اقلید ضمن تبریک ایام الله فجر گفت:اين ايام عزيز و فرخنده،فرصتي است بس غنيمت، كه بدانيم مرهون شهداي گرانقدر و عزيزي هستيم كه درخت تناوراين انقلاب با خون آنان سيراب گرديده است. 

نیکوکار اذعان داشت:شهدا می‌توانند فضا را برای اقدامات فرهنگی آماده‌سازی کنند و باید از این ظرفیت استفاده کرد و توجه به مسائل فرهنگی در کنار ورزش می‎تواند توفیقات خوبی به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد:دشمنان سعی دارند عظمت و ایثارگری های شهدا را کمرنگ کنند، اما ورزشکاران ما در میادین ورزشی نشان دادند که تمام تلاش خود را برای سربلندی کشور انجام می دهند.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان و بر توجه به این موضوع تاکید کرد.

نظرات بینندگان