کد خبر: ۸۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

غبار روبی گلزار شهدای ممسنی به مناسبت دهه فجر+ عکس

همزمان با سراسر کشور مراسم غبار روبی گلزار شهدای شهر نورآباد ممسنی به مناسبت دهه فجر با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین مراسم غبار  روبی گزار شهدای شهر نورآباد در چهارمین روز دهه فجر با حضور مردم ولایت مدار شهر نورآباد و مسئولین این شهرستان برگزار شد تا بار دیگر با آرمان های شهدا و اما شهدا تجدید میثاق کنند.

در این مراسم معنوی خانواده شهدا پیش از آغاز مراسم بر سر قبور مطهر فرزندان شهیدشان حاضر شدند و با آن بزرگواران درد دل و نجوا کردند.

دانش آموزان برخی از مدارس و حلقه های صالحین بسیج حضور چشم گیری داشتند به گونه ای که این مراسم را نسبت به برنامه های مشابه خود متمایز کردند.


رهام پیکری فرماندار ممسنی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این غبار روبی و عطر افشانی به مناسبت ایام الله دهه فجر و با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار شد و تمام اعضای شورای اداری شرکت داشتند. امیدواریم  که بتوانیم رهروان واقعی این شهیدان باشیم.

زیارت قبور مطهر شهدا نماد حفظ و احترام به ارزش های انقلاب و اسلام است  و حضور مردم نشان می دهد که ما همچنان بر عقاید خود مانده ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

خون شهداست که این انقلاب را زنده نگه داشته است. مطمئنا توقعی که شهدا از ما دارند سیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجرغبار روبی گلزار شهدای نوراباد ممسنی در دهه فجر


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان