کد خبر: ۸۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

تجلیل از 22 جوان برتر سپیدان در حوزه های مختلف

دبیر اجرایی همایش گفت: دومین همایش جوان برتر سپیدان در بخش هایی با موضوعات قرآن ، ادبیات، هنر، سرباز جوان، جوان و فعالیت­های اجتماعی، جوان و کارآفرینی، جوان با توانایی­های خاص، مبتکر و مخترع جوان و کشاورز و روستایی جوان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،دومین جشنواره تجلیل از جوانان  برتر سپیدان به مناسبت ایام دهه پرفروغ فجربا حضور امام جمعه موقت شهرستان؛ مسئولان  استانی  وشهرستانی ؛ فرهیختگان واساتید دانشگاهی و جمعی از مردم در سالن شهید قنوتی سپیدان برگزار شد.

سعید یزدانپناهی دبیر اجرایی این همایش در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار مارگون گفت: هدف از برپایی دومین همایش جوان برتر سپیدان با هدف آگاه­سازی، مشارکت­ طلبی، افزایش حس خودباوری در بین جوانان، افزایش سطح نشاط اجتماعی و الگوسازی برای جوانان از میان هم نسلان خود؛ برای دومین بار در شهرستان سپیدان برگزار گردید .

وی افزود: تمامی تلاش خود را جهت برگزاری هر چه بهتر دومین همایش جوان برتر سپیدان انجام داده و در این راستا اقدامات لازم برای هماهنگی بخش های مختلف جشنواره و دبیر خانه های موضوعی صورت گرفته و هر یک از دستگاهها ی ضمن بررسی آیین نامه اجرایی ؛جوانان برتر حوزه خود را انتخاب وبه دبیرخانه جشنواره معرفی نمودند.

سعید یزدانپناهی گفت: در دومین همایش جوان برتر سپیدان به دنبال آگاه سازی و مشارکت طلبی نسل جوان بودیم.

وی بیان داشت: هدف ما منزلت آفرینی، ارتقای سطح مشارکت اجتماعی و افزایش حس خود باوری در بین جوانان شهرستان  سپیدان می باشد.
دبیر اجرایی  این همایش افزود: دومین همایش جوان برتر سپیدان در بخش هایی  با موضوعات قرآن ، ادبیات، هنر،  سرباز جوان، جوان و فعالیت­های اجتماعی،  جوان و کارآفرینی، جوان با توانایی­های خاص، مبتکر و مخترع جوان و کشاورز و روستایی جوان برگزار شد.

یزدانپناهی هدف از برگزاری جشنواره و تجلیل از جوانان برتر در راستای شناسایی جوانان خلاق شهرستان دانست و ادامه داد: عده ای از جوانان نام آور و با استعداد که در همه حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی و ... فعالیت داشته که ناشناخته هستند و با اجرای این برنامه می توان آنها را به دیگران شناساند تا برای  دیگرجوانان شهرستان الگو قرار بگیرند.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم از 22جوان برتر در حوزه های مختلف تجلیل شد. که جوانان برتر حوزه های مختلف عبارتند از:

جوان با توانایی خاص:احمد رضا شاه حسینی عضو تیم ملی فوتبال نابینایان؛زینب رضایی عضوو مربی تیم گلبال نابینایان فارس

جوان وکمیته امداد:یاسر جهانبازی کارآفرین و نوآوربرتربازیافت زباله صنعتی؛ فریده گودرزی کارآفرین برتر

جوان، قرآن وعترت:فاطمه امامی حافظ ۸ جزء قرآن کریم؛عبدالعظیم ارودا نویسنده مقالات علمی پژوهشی در زمینه قرآن

جوان، کشاورزی وروستایی:جواد احمدی کارآفرین برتر ادوات کشاورزی

جوان و شهادت:محمد رضا حسنی اردکانی

جوان وهنر: رضا صدربرشنه ؛ علی باقرپور

پژوهشگران جوان:محمد مقیمی ؛سید علی حسینی

مخترعان جوان:فرود غفاریان ؛ سعید راحمی

ورزشکاران جوان:علیرضا احمد پور اردکانی ؛ مریم زارع خفری

کارآفرین برتر جوان:مجتبی زارع مهذبیه

دانش آموزان برتر:بیتا مقیمی؛درسا خسروانی

جوان وسلامت:رقیه امینی؛ فتانه جمشیدی؛زهرا ملک نصب

نظرات بینندگان