کد خبر: ۸۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده پایگاه نیروی هوایی شیراز:

آماده تر از هر موقع دیگری هستیم/ بخاطر تحریمهای ظالمانه حتی یک پیچ هم وارد نکرده ایم

امیر محمدی گفت: حرکت تاریخی نیروی هوایی در19 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، صبح شنبه17 بهمن ماه 94، فرمانده پایگاه نیروی هوایی شیراز در دیدار جمعی از کارکنان این پایگاه با نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نیروی هوایی ارتش بعد از انقلاب نه تنها هیچ ضعفی پیدا نکرد بلکه توانسته علی رغم تحریم های شدید نظامی روز به روز بر پیشرفت و آمادگی خود بیفزاید.

امیر سرتیپ منصور محمدی عنوان کرد: گرچه پیوستن نیروهای ارتش به مردم انقلابی از قبل شروع شده بود اما حرکت تاریخی نیروی هوایی در19 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بود.

محمدی افزود: بیعت منسجم نیروی هوایی با امام راحل آن هم در نیرویی که بیشترین خفقان رژیم در آن جریان داشت، کار بزرگی بود که موجب شد سه روز بعد مردم جشن پیروزی انقلاب را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه در حوادث کردستان نیروی هوایی توانست با بار ریزی دقیق خود سربازان اسلام را از محاصره منافقین نجات دهد، اظهار کرد: در شروع جنگ نیز اولین نیرویی که 2.5 ساعت پس از حمله عراق به کشور به آن پاسخ داد نیروی هوایی بود که با به پرواز درآوردن 140 جنگنده بمب افکن توانست بیشتر مراکز مهم اقتصادی و نظامی عراق را در هم کوبد.

این فرمانده نیروی هوایی بیان کرد: در اوایل جنگ برخی اظهار می کردند که نیروی هوایی حداکثر می تواند 15 روز هواپیماهای خود را به پرواز درآورد، اما شاهدیم که نه تنها امروزه هواپیماهای ما آماده تر از هر موقع دیگری هستند بلکه به خاطر تحریمهای ظالمانه حتی یک پیچ هم وارد نکرده ایم.

امیر محمدی با یادآوری اینکه بعد از جنگ نیز نیروی هوایی توانست با عملیات متبحرانه ای هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی، تروریست بزرگ شرق کشور را در بندر عباس به زمین بنشاند و وی را دستگیر کنند، گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش بار دیگر در آستانه سالروز بیعتشان با امام راحل به منظور تجدید بیعت با رهبری به دیدار نماینده ایشان در استان فارس آمده اند.


نظرات بینندگان