کد خبر: ۸۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

رمز موفقیت ما معنویت و ایستادگی در راه حق است

آیت الله ایمانی گفت: ملت ما با جهت گیری خود در عالم ملکوت توانسته است تا امروز پا برجا بماند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، صبح شنبه 17بهمن ماه 94، نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار فرماندهان و کارکنان پایگاه نیروی هوایی شهید دوران شیراز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: روز 19 بهمن نقطه عطفی است که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

آیت الله اسدالله ایمانی با بیان اینکه رژه روز 19 بهمن نیروی هوایی مقابل امام راحل نشان دهنده بصیرت و آگاهی کامل این نیرو به شرایط زمان و دیدن آینده است، اظهار کرد: کارهای خوب بسیاری در طول تاریخ صورت گرفته اما آن کاری ماندگار شده که در مقاطع حساس به موقع و صحیح صورت گرفته و ناشی از بصیرت افراد بوده است.

وی با اشاره به قیام توابین، ابراز کرد: گرچه حرکت توابین حرکت خوبی بود لیکن چون به موقع انجام نشد هزینه آن بسیار بیشتر بود و اثر لازم را نداشت و اگر فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در 21 بهمن مبنی بر شکستن حکومت نظامی صادر نمی شد، ممکن بود انقلاب به این صورت شکل نگیرد و هزینه بیشتری برای انجام آن باید پرداخت می‌شد.

آیت الله ایمانی گفت: نیروی هوایی ما با بصیرت و حرکت به موقع خود کمک بسیاری در تسهیل پیروزی انقلاب داشته است؛ بعد از انقلاب و در زمان جنگ نیز با انجام عملیات بی نظیر حمله به پایگاه الولید عراق موجب تقویت روحیه مردم و رزمندگان شد که باید ساعت ها کلاس درس در این مورد برگزار شود.

امام جمعه شیراز در ادامه عنوان کرد: آنچه که تا به امروز مردم و ارتش ما را به انقلاب وفادار نگه داشته بعد معنوی آن است همچنانکه عالم ملکوت عالم خلق را می سازد و در عالم ملکوت اخلاص لازم است ملت ما نیز با جهت گیری خود در عالم ملکوت توانسته است تا امروز پا بر جا بماند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: امروز دنیا اعتراف می کند که در این 37 سال هرچه توانستند به ایران ظلم کردند و در هشت سال دفاع مقدس با ددمنشی های بعثی‌ها انواع سلاح های ممنوعه را علیه ما به کار برده اند اما ملت ما همچنان مقاوم ایستاده است و آن کشور ها در آن چنان تلاطمی افتاده اند.

وی بیان کرد: امروز ملت ما از کشور عراق به عنوان یک کشور همسایه و برادر حمایت می کند و تمام تلاش خود را می کند تا عراق را از دست آمریکا و تکفیریان آزاد کند.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه راز و رمز موفقیت ما معنویت و ایستادگی در راه حق است، اظهار کرد: امروزه سربازان آمریکایی با همه امکانات و رزم ناوهایشان در مقابل سربازان ما با این امکانات زانو زده و به لرزه افتاده اند.

امام جمعه شیراز در پایان یاد و خاطره شهید دوران را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگ با حرکت تاریخی و به موقع خود موجب نا امنی بغداد با همه تدابیر امنیتی در آن برهه حساس شد.

نظرات بینندگان