کد خبر: ۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
امام جمعه اهل سنت روستای زین الدین لامرد:

ایران با داشتن رهبری بصیر به عنوان کشوری مقدر شناخته می شود

شیخ محمدی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبری بابصیرت و بادرایت بدون هیچگونه وابستگی به کشورهای دیگر به عنوان کشوری مقتدر در عرصه جهانی شناخته می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، شیخ محمدی امام جمعه اهل سنت روستای زین الدین با تبریک دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف هستیم.

امام جمعه اهل سنت روستای زین الدین در ادامه افزود: امروز نا امنی ها و اختلافات موجود در کشورهای همسایه ما، هدیه دشمن به این کشورها بوده و این کشورها نتوانسته اند وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل نقشه های دشمنان خود حفظ کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، نظام ما زیر بار هیچگونه از نقشه های دشمن از قبیل جنگ تحمیلی و تحریم های مختلف اقتصادی و سیاسی نرفته است و مردم ایران با حفظ وحدت و یکپارچگی دشمنان این نظام را مایوس و ناامید کرده اند.

شیخ محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبری بابصیرت و بادرایت بدون هیچگونه وابستگی به کشورهای دیگر به عنوان کشوری مقتدر در عرصه جهانی شناخته می شود.

امام جمعه اهل سنت زین الدین حفظ وحدت و یکپارچگی را مهمترین وظیفه اقشار مختلف مردم دانست و افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد اختلاف و تفرقه، در کشور نفوذ کند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از معیارهای حفظ نظام تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف می باشد و ما امروز به داشتن چنین رهبری متدین، مخلص و مدبردر کشور افتخار میکنیم.

خطیب اهل سنت روستای زین الدین در پابان افزود: امروز نگاه دشمن به انتخابات هفتم اسفند می باشد و به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات پیش رو بوده و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات به منزله تیری در سینه دشمن می باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد که در جمع مردم روستای اهل سنت زین الدین حضور یافته بود با تبریک دهه فجر گفت: همه مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشی پررنگ و اساسی داشته اند و این نظام متعلق به هیچ حزب و گروهی نمی باشد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه لامرد افزود: امروز یکی از مهمترین راهبردهای دشمن، ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور می باشد و برای رسیدن به این هدف خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ترویج تفکر شیعه انگلیسی و اسلام امریکایی از طریق شبکه های مختلف ماهواره ای نمونه بارز ایجاد اختلاف و دودستگی بین اهل سنت و تشیع می باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب نقش برادران اهل سنت در عرصه های مختلف کشور را بسیار پررنگ و تاثیرگذار دانست و افزود: اهل سنت با تقدیم بیش از ده هزار شهید در جنگ تحمیلی سند پرافتخاری از خود در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برجای گذاشته است.

وی در پایان اظهار داشت: با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و با حفظ وحدت و یکپارچگی دشمن هیچوقت نخواهد توانست در کشور نفوذ کند و زمینه اختلاف را فراهم آورد.

لازم به ذکر می باشد این مراسم به همت گروه جهادی شهید رخشنده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای زین الدین برگزار شد.


نظرات بینندگان