کد خبر: ۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

ورزشکار سپیدانی مسافر المپیک زمستانه نروژ شد

علیرضا احمدپور اسکی باز شایسته سپیدانی توانست به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی در بخش آقایان مجوز حضور در بازی‎های المپیک زمستانی جوانان« لیل‎هامر» نروژ را از آن خود کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، با توجه به در پیش بودن بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان «لیلهامر» نروژ، آخرین مرحله انتخابی تیم اعزامی رشته آلپاین به این پیکارها  در پیست اسکی دیزین برگزار شد.بر همین اساس علیرضا احمدپور اسکی باز شایسته سپیدانی توانست مجوز حضور در بازیهای المپیک زمستانی جوانان« لیلهامر» نروژ را از آن خود کند تا به عنوان تنها نماینده استان فارس و تنها نماینده ایران در  بخش آقایان در این مسابقات شگفتی ساز باشد .

احمد پور اسکی باز سپیدانی و تنها نماینده فارس بعنوان تنها نماينده آقايان جمهورى اسلامى ايران در المپيك جوانان جهان در «ليل هامر» نروژ اعزام  می شود.بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان« لیلهامر» نروژ23 بهمنماه آغاز می‌شود و کاروان اعزامی کشورمان با دو ورزشکار (علیرضا احمدپور وآوا جوادی) در رشته آلپاین  در این مسابقات حضور خواهد داشت. این بازیها 2 اسفند به اتمام میسد.

علی رضااحمد پور؛ ورزش اسکی را از سال 81 زیر نظر محمد عزیز منش در شهرستان سپیدان آغاز کرد و در ادامه به تمرین زیر نظر مربی برجسته کشور رستم کلهر پرداخت و طی این مدت علاوه بر حضور در ترکیب تیم ملی و کسب عنوان نایب قهرمانی تیمی جوانان آسیا در قراقستان چندین دوره نیز عنوان قهرمانی کشور و لیگ های کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.


نظرات بینندگان