کد خبر: ۸۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

تجلیل از 180 نخبه دانش آموزی و دانشجویی در زرین دشت

همایش تجلیل از 180 نخبه دانش آموزی و دانشجویی شهرستان با حضور قجری معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از زرنوشت،همایش تجلیل از 180 نخبه دانش آموزی و دانشجویی شهرستان با حضور دکتر قجری معاون مدیر کل آموزش و پرورش مسئولان برگزار شد.

در این مراسم حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان گفت: وقتی انسان در جمع نخبگان قرار می گیرد احساس غرور و شادمانی می کند چراکه نخبگان، سرمایه های واقعی جامعه هستند و نخبه ها و استعدادهای درخشان را باید شناسایی کرد و آنها را در مسیر صحیح تعلیم و تربیت هدایت کرد.

فرماندار زرین دشت با بیان اینکه دولتمردان در بسیاری کشورها از وجود نخبگان هراس دارند تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی همواره بر پرورش نخبگان تاکید داشته است و باید نخبه بودن خود را یک نعمت الهی قلمداد کنید ولی خدایی نکرده دچار غرور نشوید که اگر این اتفاق افتاد شکست شما آغاز می شود.

وی نقش آموزش و پرورش را در زمینه نخبه پروری مهم دانست و تصریح کرد:چه بسا استعدادهایی که بدلیل شناخته نشدن از دست رفتند لذا باید زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم نمود و خود را به سلاح علم و ایمان تقویت کنید تا ایران اسلامی بیش از پیش به جهانیان معرفی شود.


نظرات بینندگان