کد خبر: ۸۳۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

درخواست 2 کاندیدای انتخابات مجلس در شیراز برای تغییر حوزه انتخابیه به مرودشت و کازرون

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی براساس قانون تا 21 بهمن ماه برای تغییر حوزه انتخابیه فرصت دارند.

به گزارش شیرازه به نقل از کازرون خبر، «فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی براساس قانون تا 21 بهمن ماه برای تغییر حوزه انتخابیه فرصت دارند.

حیدر عالیشوندی عصر یکشنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون هر کاندیدایی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارد، باید تا 15 روز قبل از زمان اخذ رای، اقدام قانونی را انجام دهد و داوطلبان تایید صلاحیت شده تنها برای یک‌بار و در مرحله اول انتخابات می‌توانند حوزه انتخابیه خود را با مراجعه به ستاد انتخابات و ارائه درخواست کتبی، تغییر دهند.

فرماندار شیراز یادآور شد: تاکنون 2 نفر از داوطلبان درخواست‌های خود را برای انتقال به حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های مرودشت و کازرون به ستاد انتخابات شیراز ارائه داده‌اند.»

عبدالصمد نجفی کشکولی

گفتنی است طبق آخرین اخباری که به دست خبرنگار ما رسیده است «عبدالصمد نجفی کشکولی» رئیس بهره برداری شرکت پالایش فجر جم فردی است که درخواست خود مبنی تغییر حوزه انتخابیه از شیراز به کازرون را تحویل فرمانداری داده است. 

حال باید منتظر ماند و دید اکنون که صحنه انتخابات قدری شفاف تر شده است آیا افراد دیگری هم درخواست تغییر حوزه انتخابیه به کازرن را خواهند داشت؟!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
0
مهندس نجفي گزينه برتر در شهرستان كازرون