کد خبر: ۸۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
در مراسم تشییع شهید مدافع حرم صفدر حیدری مطرح شد:

سردار فروتن: انتخاب اصلح می تواند یک دفاع باشد

مراسم تشییع شهید مدافع حرم صفدر حیدری در شهر نورآباد ممسنی برگزار شد حیدری در جریان آزاد سازی نبل و الزهرا از شهرک های شیعه نشین شمال حلب سوریه به شهادت رسیده بود.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: مردم شهرستان ممسنی در هشت سال دفاع مقدس با شعوری بسیار بالا از انقلاب پشتیبانی کردند و در بخش های مختلف حضور پرشوری داشته اند. این شعور را از جریان کربلا گرفته شده است. ایگونه حضور های مردمی در طول تاریخ انقلاب باعث شده نگاه نامحرمان و بیگانگان به کشور کور شود.

تشییع شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری در ممسنی

وی افزود: عامل سربلندی کشور همین حضور مردم و و همان شعور و معرفت اسلامی  است. مادران و پدران این مرز و بوم پرورش دهنده نسل هایی چون صفدر حیدری هستند که در راستای اسلام در اوج انسانیت تلاش و بالاترین سرمایه ی خود را تقدیم می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه شهادت صفدر حیدری گفت: مدیریت کشورر به رهبری مقام معظم رهبری نگاه فرا منطقه ای دارد و دشمن شناسی را در اولویت کار می بیند و در مقابل دشمن در مرزهایی خارج از مرز جغرافایی و سیاسی کشور می ایستد و دشمن را در همان جا به زانو در می آورد تا هرگز فکر جغرافیای کشور را نکند.

سردار فروتن در ادامه گفت: توانمندی روز افزون ایران باعث شد کشورهای غربی  مجبور به نشستن پای میز مذاکره بشوند راز این توانمندی و لرزه افتادن به دل دشمنان به خاطر فداکاری شهدا  و وجود فرهنگ شهادت است که باعث شده هیچ کشوری جرات ورود نظامی نداشته باشد.

این مقام نظامی تصریح کرد: حرکت شهدای مدافع حرم و رزمندگان بر جغرافیای اسلام در سرتاسر جهان تاثیر می گذارند و فرزندان ایران نقش ویژه ای در این جریان دارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان  اظهار داشت: هم اکنون مهمترین وظیفه ی مردم حضور با شکوه در  پای صندوق های رای است. حضور مردم و انتخاب اصلح می تواند یک دفاع باشد و ادامه دهنده ی راه شهداست.

تشییع شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری در ممسنی

امام جمعه ممسنی در این مراسم از معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه  خواستار احیاء پادگان شهید مدنی شد و گفت: این پاگان معراج بیش از 1100 شهید شهرستان های ممسنی و رستم و کازرون بوده است شهید صفدر حیدری از مسئولین همین پاگان بوده و انتظار می رود که این خواسته ی کوچک مردم مورد توجه قرار گیرد و پادگان شهید آیت الله مدنی احیاء شود.

تشییع شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری در ممسنی
نظرات بینندگان