کد خبر: ۸۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
رئیس شورای شهر شیراز مطرح کرد

شهرداری شیراز را با 17 میلیارد تومان بودجه تحویل شورا دادند/ مردم به احترام نمایندگان خود عوارض می دهند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز شهرداری بیش از 2 هزار و 800 میلیارد تومان بودجه دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، غلام‌مهدی حقدل بعدازظهر امروز در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورا اظهار داشت: نعمت رأی دادن و انتخاب شدن که تجلی مردم‌سالاری دینی است به برکت انقلاب و خون شهدا محقق شد و بسیاری از کشورهای منطقه آرزوی آن را دارند.

وی افزود: گسترده‌ترین شبکه مدیریتی کشور در اختیار شوراها است و نقش شورای کلان‌شهرها به برکت انقلاب استثنایی است که 16 سال پیش در آغاز کار شوراها وضعیت شهرداری‌ها خوب نبود و در بسیاری موارد حتی در پرداخت حقوق کارکنان مشکل داشتند که با تدبیر شوراها وضعیت دگرگون شد و در حوزه‌های مختلف شهرسازی، عمرانی و فرهنگی اقدامات بی‌بدیلی صورت پذیرفت.

رئیس شورا با بیان این‌که بودجه شهرداری‌ها پس از ظهور شوراها دگرگون شد و مردم به احترام نمایندگان خود در شوراها عوارض را پرداخت کردند، گفت: شهرداری شیراز با 17 میلیارد تومان تحویل شورا شد و اکنون بودجه آن به 2 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده و این موضوع علاوه بر تحول شگرفی است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، شهرسازی، عمرانی، قطار شهری و ... رخ داده و بخش بزرگی از بودجه به مسائل نرم‌افزاری و فرهنگی اختصاص می‌یابد.

وی متذکر شد: شوراها دستاورد انقلاب اسلامی هستند و ما شورائیان از این جهت باید خود را سرباز نظام و خادم مردم بدانیم و به آن افتخار کنیم که انقلاب اسلامی پیام‌آور معنویت، دیانت و توجه انسان به خدا و دین بود و نجات یافتن از فساد و فحشا و مقابله با ظلم و بی‌عدالتی و تلاش برای نجات مستضعفین از برکات پیروزی انقلاب بود.


نظرات بینندگان