کد خبر: ۸۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

بلیت های «بادیگارد» در شیراز تمام شد

تمامی بلیت های فیلم «بادیگارد» در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر به فروش رفت.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، از روز گذشته در پی آغاز فروش اینترنتی تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا که به طور فوق العاده و ویژه در فهرست اکران های این جشنواره قرار گرفت بلیت های این فیلم به طور کامل فروش رفت.

این فیلم های به شکل ویژه و فوق العاده در سه سانس اکران می شود که نخستین نوبت آن چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۲ تالار حافظ است.

در ادامه این جشنواره که ۶ شب میهمان شیرازی هاست، بادیگارد پنجشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۶ در تالار حافظ روی پرده خواهد رفت و از ساعت ۲۲ در سینما سعدی برای علاقه مندان هنر هفتم اکران می شود.

سینما سعدی با ۹۵۱ صندلی و تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس با ۹۴۷ صندلی از سالن های پرگنجایش شیراز است که به اکران بادیگارد اختصاص یافته است، بدین ترتیب با در نظر گرفتن سه نوبت اکران آن، دست کم ۳ هزار نفر تماشاگر این فیلم خواهند بود. این در حالی است که بخشی از صندلی های این سالن ها متعلق به بالکن است.

در جریان پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز چنانچه گنجایش سالن ها اجازه دهد ۱ ساعت پیش از اکران فیلم، در گیشه نیز بلیت فروشی به طور محدود انجام خواهد گرفت.

این درحالیست که مطابق برنامه‌ریزی قبلی برای شروع اکران‌های دانشگاهی از نیمه اسفند ماه، هم‌اکنون ثبت‌نام جهت اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا جهت نمایش فیلم برای دانشجویان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است.

از سویی، در مجموع هفت روز گذشته سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به ترتیب حروف الفبا فیلم های «ابد و یک روز» اولین ساخته بلند سینمایی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی، «ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان، «بادیگارد» تازه ترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا و «بارکد» سومین ساخته مصطفی کیایی در فهرست بهترین فیلم های منتخب از نگاه تماشاگران قرار دارند.

بلیت های سانس فوق العاده و ویژه پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز فقط به طور اینترنتی انجام می گیرد و تنها مسیر خرید آن از پایگاه www.irantic.com است.


نظرات بینندگان