کد خبر: ۸۳۸۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با شیرازه:

نوبخت را تهران به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن شیراز انتخاب کرده است!

حجت الاسلام رضایی گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند.

نوبخت را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن شیراز انتخاب کره استبه گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه سیاست اصلی انتخاب سخنرانان مراسم‌های مختلف از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران مشخص می‌شود، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران تعدادی از افراد را برای سخنرانی مشخص می‌کند و معمولا کسانی که سخنورتر و توانمندتر هستند برای سخنرانی در کلانشهرها در نظر گرفته می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمد رضایی درخصوص انتخاب نوبخت، سخنگوی دولت به عنوان سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است در راستای ایجاد همدلی بیشتر آقای نوبخت انتخاب شدند و جز این انگیزه خاصی درخصوص این انتخاب وجود نداشت.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و اگر مردم احساس کنند بین مسئولین همدلی وجود دارد، شور و شوق آنان برای حضور در انتخابات بیشتر خواهد شد و ما نیز وظیفه داریم که فضا را برای برگزاری انتخابات آرام و صمیمی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پاسخ به سوالی درخصوص سخنرانی رئیس یکی از احزاب سیاسی در یکی از مهم‌ترین مراسم‌های انقلابی و مذهبی در آستانه انتخابات، گفت: مردم ما بصیر و آگاه هستند و قطعا به شکلی انتخابات را رقم خواهند زد که مصلحت نظام در آن است و توجه دارند که به نیروهای ارزشی، ولایی و پشتیبان نظام رأی دهند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
عجيب است دو تفسير متناقض
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
میخواد بیاد شیراز چی بگه ؟؟؟
میخواد بگه
"مردم ما چیکار کردیم چه خواب هایی دیدیم و برجام رو خدا فرستاد براتون و انتخابتم هست و منم رییس فلان حزب انتخاباتم. من الله توفیق"
farhad
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
سلام
آقای.... که لر هست شاید خواسته یک حالی به همشهری خودش بده. چرا ناراحت شدید؟؟؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
همیشه سخنران روز قدس و بیست و دوم بهمن از تهران مشخص میشه البته با امام جمعه و استاندار هر استان هم هماهنگی میشه و رییس شورای هماهنگی فقط مسئول پیگیری اداری و اعلام هست یادتون باشه که رییس شورای هماهنگی کشور ایت الله جنتی هستند فردی که اهل بازی سیاسی نیست .وقتی اقای هاشمی که به مراتب حساسیت روش بیشتر هست میشه سخنران دوازده بهمن پایتخت حتما هماهنگی هایی شده که در استان ها هم این اتفاق میفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
مردم ما بصیر هستند اما شما کجای این داستانید؟ بصیرت شما کجاست؟ مثل همیشه عقب تر از مردم!!
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
عجيب است بعضي ها هنوز در فضاي ملوك الطوائفي هستند در حالي كه اسلام به شدت اين موضوع را رد مي كند و معيار عزيز بودن را تقواي الهي ياد مي كند و همان كسي كه با ... يادش مي كنيد همواره پرچمدار اصولگرايي در استان بوده.
حسين
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
بايد به ياد بياريم كه در بحراني ترين وضعيت سياسي استان متوليان موضوع هيچوقت تسليم امري كه حتي شائبه ايجاد شك در ارزش ها را به وجود مي آورد نشدند و شعارشان همواره تقويت نظام و رهبري بوده.