کد خبر: ۸۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

تشییع چهار شهید مدافع حرم در سه شهر فارس+ تصاویر

در جریان آزاد سازی شهر «نبل و الزهرا»سوریه چند تن از مدافعین ایرانی حرم به شهادت رسیدند.
به گزارش سرویس قطعه شهدای شیرازه، در جریان آزاد سازی شهر «نبل و الزهرا»سوریه چند تن از مدافعین ایرانی حرم به شهادت رسیدند.  روز گذشته پیگر سه تن از این شهدا در سه از شهر استان فارس تشییع شد.

صبح روز گذشته، پیکر شهید باقری توسط مردم فراشبند تشییع شد. شهید حجت باقری عضو یگان تکاور تیپ دوم امام سجاد علیه السلام کازرون بود که در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیه در عملیات آزاد سازی شهر های نبل و الزهرا در حومه شهر حلب بر اثر اصابت ترکش به صورت و گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تشییع باشکوه پیکر شهید حجت باقری فراشبند

تشییع باشکوه پیکر شهید حجت باقری فراشبند

پیکر شهید مدافح حرم «هدایت الله غلامی» عصر دیروز در فیروزآباد تشییع شد.سردار شهید هدایت الله غلامی از فرماندهان گردان الفتح و فرمانده سابق سپاه فیروزآباد بود که در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیه به همراه جمعی از گردان تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام  5 روز قبل در حومه حلب سوریه و در عملیات آزادسازی «نبل» و «الزهرا» به شهادت رسید و 18 بهمن ماه به کشور منتقل شد.پیکر مطهر این شهید امروز در زادگاهش نوجین فراشبند تشییع و به خاک سپرده می شود.

http://firoozna.ir/files/images/untitled%20folder/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9%20%D8%AD%D8%B1%D9%85/IMG_0463.JPG

http://firoozna.ir/files/images/untitled%20folder/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9%20%D8%AD%D8%B1%D9%85/IMG_0472.JPG

شهید ابوذر داوودی چند روز پیش در کشور سوریه و در جریان آزاد سازی شمال حلب و مبارزه با تکفیری ها و داعشی ها به مقام والای شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از ورود به کشور جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین به نورآباد ممسنی منتقل شد.

شب وداع نورآبادی ها با شهید مدافع حرم ابوذر داوودی

شب وداع نورآبادی ها با شهید مدافع حرم ابوذر داوودی

شب وداع نورآبادی ها با شهید مدافع حرم ابوذر داوودی

شهید صفدر حیدری چند روز پیش در جریان آزاد سازی «نبل و الزهراء» در شمال حلب (سوریه) به مقام والای شهادت رسید. امروز مردم شهرستان ممسنی این شهید بزرگوار را از جلوی سپاه پاسدارن تا میدان مصلی شهرستان تشییع کردند. بازار نورآباد نیز امروز به رسم همیشگی به احترام تشییع شهید تعطیل بود.

تشییع شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری در ممسنی

تشییع شهید مدافع حرم شهید صفدر حیدری در ممسنی

نظرات بینندگان