کد خبر: ۸۳۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

علت تاخیر در افتتاح بیمارستان آباده مشخص شد

فرماندار آباده در گفتگو با خبرنگار آباده نما، علت افتتاح نشدن این بیمارستان را تغییر در برنامه سفر وزیر بهداشت به شهرستان آباده عنوان کرد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، بیمارستان جدید امام خمینی(ره) این شهرستان که قرار بود امروز سه شنبه 20 بهمن ماه با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شود، به تعویق افتاد.

فرماندار آباده در گفتگو با خبرنگار آباده نما، علت افتتاح نشدن این بیمارستان را تغییر در برنامه سفر وزیر بهداشت به شهرستان آباده عنوان کرد وافزود: ان شا الله در هفته آینده با حضور وزیر بهداشت یا یکی از مسئولین رده بالاتر کشور در دولت تدبیر و امید این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آباده پروژه ای بود که از سال 86 آغاز شد، در زمینی به مساحت ۱۵هزار متر مربع و در چهار طبقه احداث شده که دارای تمامی بخش های یک بیمارستان جنرال از قبیل داخلی، اطفال، زنان، روانپزشکی ،دیالیز، تالاسمی، اورژانس، ICU ، CCU و درمانگاهی خواهد بود که پس از افتتاح بعنوان یک بیمارستان قطب، پاسخگوی نیاز درمانی مردم شمال استان فارس است.

طرحی که احداث دوباره آن از سال ۸۶ آغاز و قرار بود تا پایان سال ۹۰ به پایان برسد اما در بهترین شرایط اقتصادی این مملکت تنها بیست درصد پیشرفت کرد و سرانجام با اعتبار ۲۶۰میلیارد ریالی امسال در دهه مبارک فجر افتتاح می شود!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
0
افتتاح این طرح در این مقطع و زمان حربه ای انتخاباتی هست که سعی شده در نزدیک ترین زمان به انتخابات انجام شود تا حداکثر بهره برداری تبلیغی از آن بشود